آیت الله رمضانی: اطاعت از رهبر، حفظ اقتدار نظام است

به گزارش دیار میرزا  نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری گفت: اطاعت از رهبری مهمترین راه حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.  آیت الله رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه امشب(پنجشنبه) در مراسم یادواره ۲۳ شهید در مسجد هاشمی رشت اظهار کرد: اطاعت از رهبری مهمترین راه حفظ اقتدار نظام […]

به گزارش دیار میرزا  نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری گفت: اطاعت از رهبری مهمترین راه حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 آیت الله رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه امشب(پنجشنبه) در مراسم یادواره ۲۳ شهید در مسجد هاشمی رشت اظهار کرد: اطاعت از رهبری مهمترین راه حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما وظیفه داریم عزتی را که شهدا برای ما به ارمغان آوردند در راه پیروی از ولایت فقیه حفظ کنیم.111

وی با بیان اینکه هرچقدر اقتدار نظام و رهبری انقلاب بیشتر باشد قدرت دشمنان ما نیز ضعیف تر خواهد شد، افزود: یکی از مهمترین پیام های شهدا، زنده نگه داشتن آرمانهای انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که باید از آنها پاسداری کنیم.

آیت الله رمضانی ادامه داد: شهدا، جانبازان و ایثارگران ولی نعمتان انقلاب هستند که امنیت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه از دیدگاه قرآن کریم شهدا انسانهای باکرامتی هستند، گفت: اگر می خواهیم پیرو اهل بیت (ع) باشیم باید اهل تقوا باشیم.

آیت الله رمضانی بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: همه وظیفه داریم با شناخت منطق شهدا راه آنها را ادامه دهیم.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهادت بهترین، باشرافت ترین و باکرامت ترین مرگ در پیشگاه خداوند است./ایسنا

Share