آمادگی پلیس برای پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان گیلان در بررسی راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال در جمع پلیس‌های تخصصی گفت: پلیس گیلان با اشخاصی که در صدد از بین بردن آرامش مردم هستند در اسرع وقت برخورد خواهد کرد. به گزارش دیارمیرزا به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، سردار ابراهیم قائد رحمتی در […]

فرمانده انتظامی استان گیلان در بررسی راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال در جمع پلیس‌های تخصصی گفت: پلیس گیلان با اشخاصی که در صدد از بین بردن آرامش مردم هستند در اسرع وقت برخورد خواهد کرد.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، سردار ابراهیم قائد رحمتی در جمع معاونان پلیس‌های تخصصی استان در راستای تأمین امنیت چهارشنبه آخر سال گفت: برنامه‌ریزی و برآورد لازم برای چینش و استقرار نیروی انتظامی در نقاط حساس استان گیلان برای چهارشنبه آخر سال به عمل آمده و پلیس با تدبیر به تامین امنیت و آرامش مردم در این روز خواهد نگریست.

سردار قائد رحمتی افزود: صبر و تحمل پلیس برای پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال بالا بوده ولی این به معنای آن نیست که با اشخاص ناهنجار برخورد نشود.

قائد رحمتی بیان کرد: از هم اینک پلیس اقدامات خود را برای مقابله با عرضه و استفاده‌کنندگان مواد محترقه خارج از استاندارد تشدید بخشیده و با تعامل مردمی نیز تاکنون توانسته است چندین باند از عرضه‌کنندگان مواد محترقه را دستگیر کند.

قائد رحمتی دیگر اقدامات پلیس برای پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال را تعامل با سازمان‌های امدادی چون اورژانس، آتش‌نشانی و … برای آمادگی در این روز اعلام کرد.

رئیس پلیس گیلان بیان کرد: اشخاصی که با خودروهایشان در این روز ایجاد ناهنجاری کنند در هماهنگی که با مقام قضایی صورت گرفته این وسیله‌های نقلیه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف خواهند شد.

وی تصریح کرد: در پی تعاملی که با ریاست دادگستری استان گیلان صورت گرفته تمامی دادگستری‌های استان گیلان نیز در این روز آمادگی سریع‌تر در برخورد قانونی با اشخاص ناهنجار را خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان همکاری مردم با پلیس را خوب توصیف کرد و از مردم استان گیلان خواست، در صورت علم و اطلاع از اشخاصی که با تهیه و عرضه مواد محترقه خارج از استاندارد در صدد ناهنجاری در اجتماع هستند، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share