آل اسحاق کاندیدای نهایی حزب موتلفه شد

 دیارمیرزا:عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خبر داد که این حزب آل اسحاق را به عنوان کاندیدای نهایی خود به جبهه پیروان خط امام و رهبری پیشنهاد کرده تا در کنار باهنر و متکی به جامعتین و ائتلاف سه گانه معرفی شوند. حمید رضا ترقی در گفتگو با مهر ، خبر داد حزب موتلفه اسلامی […]

 دیارمیرزا:عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خبر داد که این حزب آل اسحاق را به عنوان کاندیدای نهایی خود به جبهه پیروان خط امام و رهبری پیشنهاد کرده تا در کنار باهنر و متکی به جامعتین و ائتلاف سه گانه معرفی شوند.
136148176888حمید رضا ترقی در گفتگو با مهر ، خبر داد حزب موتلفه اسلامی با توجه به نظر سنجی های صورت گرفته از مردم ، یحیی آل اسحاق وزیر سابق بازرگانی در دولت سازندگی را به عنوان گزینه خود به جبهه پیروان خط امام و رهبری پیشنهاد کرده است.

وی در بیان معیار های انتخاب آل اسحاق گفت : با توجه اولویت های اقتصادی در مشکلات مردم ، حزب موتلفه آل اسحاق را به عنوان چهره شاخص اقتصادی به عنوان کاندیدا برگزیده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه همچنین خبر داد که آل اسحاق به همراه محمد رضا باهنر و منوچهر متکی به عنوان سه کاندیدای جبهه پیروان مطرح هستند .

به گفته وی این سه کاندیدا به جامعتین و ائتلاف سه گانه اصولگرایان متشکل از غلامعلی حداد عادل ، محمد باقر قالیباف و علی اکبر ولایتی پیشنهاد خواهد شد.

Share