آقازاده : فساد مالی شورای شهر رشت هتک حرمت مردم بود

به گزارش دیارمیرزا به نقل از دیارباران ، سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از موضوعات این روزهای گیلان اختلاس در شورای شهر رشت است، اظهار کرد: عوامل بسیاری در وقوع این فساد اقتصادی دخیل است. وی شوراهای اسلامی شهر را ارزشی خواند و تصریح کرد: حوادث اخیر شورای شهر رشت […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از دیارباران ، سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از موضوعات این روزهای گیلان اختلاس در شورای شهر رشت است، اظهار کرد: عوامل بسیاری در وقوع این فساد اقتصادی دخیل است.

وی شوراهای اسلامی شهر را ارزشی خواند و تصریح کرد: حوادث اخیر شورای شهر رشت سبب هتک حرمت مردم شریف این شهر شده است.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس، فسادهای مالی و تخلفات اخیر در شورای شهر رشت را فاجعه خواند و گفت: مردم با صداقت نمایندگان شورای اسلامی رشت را انتخاب کردند اما برخی افراد سودجو از اعتماد مردم سو استفاده می‌کنند.518_orig

آقازاده انتخابات را محل‌ انتخاب نیروهای پاک، انقلابی و متعهد دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسئولی واقعا مومن باشد اسیر این موضوعات نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهرهای بزرگ وابسته به مدیریت استانی است، افزود: برخی تاییدها مانند تایید شهردار رشت باید توسط هیئت دولت و وزارت کشور انجام شود.

عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان، ریشه تخلفات مدیریتی در استان را از دولت‌های سازندگی و به ویژه اصلاحات عنوان کرد و گفت: آن زمان برخی چشم طمع به بیت‌المال داشتند که برخورد مناسبی با آنها نشد و آن روحیه هنوز وجود دارد.

وی ضعف مدیریت نظارتی و سیاسی را از دلایل وقوع تخلفات بزرگ در شورای شهر رشت دانست و اذعان کرد: با وقوع اتفاقات اخیر کار مردم راکد مانده است.

عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان، اضافه کرد: مسائل اخیر در شورا اعتماد مردم را نسبت به بخش زیادی از مدیریت‌ها کاهش داده است.

آقازاده با تصریح بر اینکه باید با تمام متخلفان شورای شهر رشت برخورد شود، گفت: افرادی که در این موضوع به وظایف خود عمل نکردن باید جوابگو باشند.

وی از سربازان گمنام امام زمان (عج) برای برخورد قاطع با جریان تبهکار شورای شهر رشت تشکر کرد و افزود: از چند ماه پیش تذکراتی به برخی افراد داده شده بود اما توجه چندانی به تخلفات درون شورای شهر رشت نشد.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس، با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها، گفت: جمهوری اسلامی بر اساس انتخابات مردم شکل گرفته است.

وی شوراهای اسلامی شهرها را نخستین کانون مشارکت مردم در اداره کشور دانست و تصریح کرد: مردم گیلان بار دیگر در انتخابات ۹۲ پایداری و وفاداری خود به نظام اسلامی را نشان خواهند داد.

Share