بر اساس حکمی از سوی استاندار گیلان

آقاجان زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان شد

اختصاصی دیار میرزا و بر اساس شنیده ها آقاجان زاده فرماندار لاهیجان فردا بعنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در جلسه ی شورای اداری استان توسط استاندارمعارفه خواهد شد همچنین شنیده شده است کشاورز معاون فرمانداری لاهیجان بعنوان سرپرست مسئولیت فرمانداری این شهرستان را برعهده می گیرد.

٢اختصاصی دیار میرزا و بر اساس شنیده ها آقاجان زاده فرماندار لاهیجان فردا  بعنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در جلسه ی شورای اداری استان  توسط استاندارمعارفه خواهد شد همچنین  شنیده شده است کشاورز معاون فرمانداری لاهیجان بعنوان سرپرست مسئولیت فرمانداری این شهرستان را برعهده می گیرد.

               

همچنین شنیده شده است استاندار ایرج موذن را بعنوان مدیرکل پدافند غیر عامل معرفی خواهد کرد.موذن فرماندار رودبار.jpg1

لینک های خبری مرتبط

تغییرات و انتصابات جدید در فرمانداری ها گیلان شروع شد…..

 اخبار تکمیلی

به گزارش دیارمیرزا در  جلسه شورای اداری استانداری گیلان که در آن  معاونین استاندار ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیران دستگاههای اجرایی ، فرمانداران و مدیران ستادی استانداری حضور داشتند . مهندس کیهان هاشم نیا با حکم وزیر کشور  محمد آقاجانزاده فرماندار  سابق لاهیجان را بعنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری معرفی و از زحمات محمد اکبرزاده تشکر و قدردانی کردند

استاندار گیلان همچنین ایرج موذن فرماندار سابق رودبار را بعنوان مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری معرفی کرد .

نماینده عالی دولت در گیلان در این نشست  گفت : زحماتی که در استان کشیده می شود در راستای یک کار تیمی و موثر بین دستگاههای اجرایی ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها و مراکز تاثیر گذار استان صورت می گیرد .

 

استاندار گیلان در ادامه سخنان خود به شاخص های انتخاب مدیران در استان اشاره کرد و ابراز داشت  : شناخت از استان و داشتن رشته تحصیلی مرتبط برای پست مدیریتی بسیار اهمیت دارد و شخص معاون عمرانی استانداری که هماهنگ کننده طرحهای عمرانی بین دستگاههای اجرایی عمل می کند بسیار جایگاه تاثیر گذاری است

مهندس کیهان هاشم نیا  همچنین با تسلیت وفات حضرت معصومه (س)، توسعه حرم مطهر فاطمه اخری (س) خواهر امام رضا(ع) را بعنوان یکی از طرح های توسعه ای وفرهنگی  رشت نام بردو تاکید کرد : تعیین ساز و کار اجرایی محدوده حرم مطهر خواهر امام رشت بسیار اهمیت دارد و بزودی آماده می شود و ما باید توسعه این حرم مطهر را به عنوان کانون توسعه ای رشت اجرایی کنیم .

استاندار گیلان از فروش ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در ماه جاری برای تکمیل سدهای گیلان خبر داد و گفت : این بودجه معادل کل بودجه استان بوده و تماما تخصیص می یابد و می تواند پروژه های آبی و سدهای استان را با سرعت هرچه بیشتر عملیاتی کند .

 

مهندس کیهان هاشم نیا  با اشاره به تشکیل کارگروه رسیدگی به مسائل استان به ریاست  معاون اول رئیس جمهور در شنبه گذشته خبرداد و گفت : آغاز فعالیت سایت نفتی رودسر ، صدور مجوز احداث کارخانه خودرویی در استان ، بررسی اجرایی سدهای پلرود ، شفارود ، شهر بیجار ، آخرین وضعیت محصولات کشاورزی از جمله چای ، ابریشم و برنج ، تکمیل و بهره برداری از پروژه آزاد راه قزوین – رشت ، تسریع در احداث راه آهن قزوین رشت ، تشکیل صندوق توسعه چای از جمله موضوعات مورد پی گیری با دکتر رحیمی  عنوان کرد .

وی افزود :فردا نیز معاون هماهنگی ونظارت معاون اول در سفر به گیلان موضوعات مربوط به این کارگروه بویژه سایت پشتیبانی نفت وگاز سردار جنگل وچای مورد بررسی دقیق قرار میگیرید.

استاندار گیلان همچنین  از افزایش ۱۱۰ دفتر پیشخوان دولت الکترونیک در گیلان خبر داد و افزود : به منظور گسترش خدمات دولت الکترونیک و ارایه خدمات مطلوب تر به مردم استان انتقال خدمات اداری قابل اجرا در دفاتر پیشخوان اجرایی شده و بعنوان پایلوت کشوری در استان گیلان عملیاتی شده است .

 

استاندار گیلان با تشکر از رسانه های استان در انعکاس خدمات دولت در گیلان ابراز داشت : انعکاس خدمات دولت در دهه فجر در رسانه های مکتوب اوج احساس مسئولیت رسانه های استان بود که موجبات شور و نشاط مردمی شده است و امیدوارم با استمرار این تلاشگران شاهد رشد و در توسعه و عمران استان باشیم .

مهندس کیهان هاشم نیا همچنین با قدردانی از نقش سازنده صداوسیمای مرکز گیلان در پیشرفت وآبادانی استان از کمیته اطلاع رسانی دهه فجر نیز تقدیر کرد

استاندار گیلان در ادامه ازصدور مجوز ۲۰۰ قفس پرورش ماهی در دریا و تالاب از سوی محیط زیست ، افتتاح بیش از ۳۱۴ پروژه روستایی در گیلان  همزمان در سراسر کشور در هفته گذشته ، تشکیل دبیرخانه دائمی میرزا کوچک جنگلی در گیلان خبر داد.

 

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده فومن و شفت نیز در این نشست با قدردانی از تلاشهای استاندار برای پیگیری کارهای اساسی استان گفت :همدلی مناسب بین مدیران و نمایندگان استان فضایی آرامی برای انجام کارها و خدمت به مردم فراهم کرده است.

ناصر عاشوری افزود : با تلاشهای انجام شده، ۱۰۵ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای ساخت سدهای گیلان از بیستم اسفند ماه به فروش می رسد.

ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل نیز در این نشست گفت : حمایت از مدیران استان باعث بهبود فضای کار می شود.

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود هم گفت : استفاده از فاینانس اوراق مشارکت و صندوق توسعه ملی از راهکارهای موثر برای کمبود نقدینگی اعتبارات عمرانی است.

محمد اکبرزاده معاون عمرانی سابق استانداری گیلان نیز در این نشست گفت : مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امانت است لذا امام راحل (ره) بر همین اساس فرمودند به من رهبر نگویید ؛به من خدمتگزار بگویید.

وی افزود : در حوزه معاونت هماهنگی امورعمرانی تلاش کردم من نباشم و با همه همکارانمان ما باشیم و با کار دسته جمعی و کارشناسی روز به روز شاهد شکوفایی اندیشه ها و تخصص ها باشیم.

معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان افزود :سهیم بودن در تدارک سفرهای استانی رییس جمهور به گیلان،اجرای طرح های مسکن مهر، پروژه های زیرساختی آب،برق، گاز،مخابرات ، توسعه ی روستایی و کاشف نفت ، بازسازی مدارس ، مدیریت بحران، ساماندهی گلزارهای شهدا و برگزاری کارگاه های مختلف از جمله خاطرات خوب کاری من است.

محمد آقاجانزاده معاون جدیدهماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان نیز در این نشست گفت : امیدوارم با حمایت های استاندار و با هماهنگی مدیران و مسئولان استان در مسیر خدمت به مردم تمام تلاش های خود را انجام دهیم.

 

فرماندار سابق لاهیجان افزود : ما بدهکار مردمی هستیم که در ۲۲ بهمن حماسه ی بصیرت و ولایتمداری را آفریدند.

گفتنی است : محمد آقاجانزاده از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۸۱ در جهاد سازندگی در بخش های عمرانی فعالیت کرد و از ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۵ به عنوان مسئول مطالعات طرح های عمرانی اداره کل راه و ترابری استان و از سال ۱۳۸۵ به مدت ۶۶ ماه فرماندار سیاهکل و ۱۶ ماه نیز به عنوان فرماندار لاهیجان بود.

 

 

 

 

Share