هواداران داماش با ۱۵ اتوبوس به انزلی می‌روند

به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرگزای فارس  از رشت، با توجه به برگزاری شهرآورد سنتی فوتبال گیلان در بندر انزلی از طرف کانون هواداران داماش و با هماهنگی‌های صورت گرفته تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس برای اعزام هواداران داماش از رشت به انزلی در نظر گرفته شده است. هواداران علاقه‌مند داماش با ارسال پیامک به […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرگزای فارس  از رشت، با توجه به برگزاری شهرآورد سنتی فوتبال گیلان در بندر انزلی از طرف کانون هواداران داماش و با هماهنگی‌های صورت گرفته تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس برای اعزام هواداران داماش از رشت به انزلی در نظر گرفته شده است.

هواداران علاقه‌مند داماش با ارسال پیامک به کانون مذکور می‌توانند برای این منظور ثبت‌نام کنند و ظهر امروز برای تماشای شهرآورد به انزلی بروند.

– آخرین جلسه تمرین داماش پیش از رویارویی با ملوان عصر دیروز با حضور تعداد بسیار زیادی از هواداران این تیم در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

-حضور هواداران داماش در این جلسه تمرینی اهمیت و حساسیت‌های شهرآورد را برای بازیکنان داماش بیش از پیش مشخص کرد.

206562hp2-300x180

-هواداران داماش در این تمرین تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی داماش را تشویق کردند و نیز به کری‌خوانی بر ضد تیم رقیب پرداختند.

-مرتضی ابراهیمی و «بوبا کبه» که به دلیل مصدومیت احتمال بازی نکردنشان در شهرآورد گیلان می‌رفت، در تمرین داماش حاضر بودند و به همراه دیگر بازیکنان به تمرین پرداختند.

-علیرضا جهانبخش به دلیل سه اخطاره بودن تنها بازیکن غایب داماش در دیدار مقابل ملوان است اما با این وجود در تمرین داماش حضور یافت.

-علی احمدی سراوانی مدیر رسانه‌ای داماش با حضور در جمع خبرنگاران درباره حاضر نشدن بازیکنان داماش در تمرین روز شنبه گذشته، اظهار کرد: بازیکنان داماش با مدیر عامل باشگاه جلسه داشتند و قرار شده پس از بازی با ملوان به مشکلات مالی بازیکنان رسیدگی شود و با صحبت‌های امیر عابدینی اکنون بازیکنان برای بازی با ملوان مشکلی ندارند.

Share