نماینده صومعه سرا: پایداری نظام را مدیون رهبری عادل هستیم

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: پایداری نظام را مدیون رهبری عادل و دیندار و همچنین اراده و اطمینان مردم از انقلاب و وفاداریشان به ولایت هستیم. به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه گیلان، صبح امروز سیل خروشانی از مردم صومعه سرا، راهپیمایی باشکوهی را علیه رژیم […]

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: پایداری نظام را مدیون رهبری عادل و دیندار و همچنین اراده و اطمینان مردم از انقلاب و وفاداریشان به ولایت هستیم.

به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه گیلان، صبح امروز سیل خروشانی از مردم صومعه سرا، راهپیمایی باشکوهی را علیه رژیم استکبار طاغوتی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل برگزار کردند و با حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه، اراده ملی و اقتدارشان را نشان دادند و باری دیگر دشمنان تاریخ را در رسیدن به آرمانهای شومشان مایوس کردند.راهپیمایی صومعه سرا (9)

در این مراسم خصوصی نماینده مردم صومعه سرا در مجلس، حضور مردم را در راهپیمایی، حمایت از آرمانهای نظام و انقلاب و علی الخصوص شهدای خونین کفن ایران دانست و اظهار کرد: امروز بعد از گذشت  سه دهه از پیروزی اسلامی، پایداری نظام را مدیون رهبری عادل و دیندار و همچنین اراده و اطمینان مردم از انقلاب و وفاداریشان به ولایت هستیم.

وی با تصریح بر اینکه موج بیداری اسلامی در کشورهای دیگر، مرهون حرکت انقلابی ایران است، اذعان کرد: امروز افتخار بزرگی است که ملت های مسلمان دیگر آزادی و استقلال خود را متاثر از انقلاب سلحشور ایرانی می دانند و بیداری اسلامی خویش را مدیون انقلاب ایران هستند.

خصوصی ادامه داد: روزگاری ایرانیان به خاطر دست نشاندگی و سرسپردگی شاه به آمریکای جهانخوار در مقابل سایر ملل احساس حقارت می کرد اما امروز شاهد هستیم تاثیرات الهام بخش اسلامی زمینه های عمیق مسلمانان را فراهم کرده تا بتوانند در جهان قطبی تاثیرگذار باشند.

وی در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون چند عامل دانست و بیان کرد: رهبری دینی و ایمان راسخ حضرت امام خمینی (ره) در حرکت علیه رژیم طاغوتی، نقش رهبران انقلابی روحانیت و روشنفکری مراجع و حوزه های علمیه جهت ایجاد وحدت و انسجام ملی، استقامت ملت ایران در مقابل همه فشارهای دینی، سیاسی، اقتصادی دیکتاتوری پهلوی از قبیل عوامل تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن در طول تاریخ بود.

خصوصی مهمترین هدف مبارزه امام راحل را نابودی نظام استکباری آمریکا عنوان و تصریح کرد: امام به جهت آشنایی و تسلط کامل بر تاریخ ایران، کانون اصلی مبارزه خویش را علیه استکبار جهانی آمریکا در پیش گرفته بود و می دانست تا زمانی که ریشه های اصلی سلطه آمریکا از جا کنده نشود انقلاب ایران جان نمی گیرد.

وی پیشرفت امروز ایران را در تکنولوژی هسته ای، نانو، هوا فضا و خودکفایی در تولید و … را مدیون تفکر استراتژی حضرت امام و همچنین استقلال فکری، سیاسی و فرهنگی ایشان عنوان کرد و گفت: امروز منافقین و مخالفین داخلی و خارجی نظام بدانند که اگر بخواهند کوچکترین ساز مخالفی علیه انقلاب قدم بردارند این ملت با درایت و در اطاعت از ولایت استخوان هایشان را خواهند شکست.

نماینده مردم صومعه سرا در پایان، شهر صومعه سرا را شهر شهیدپرور عنوان و خاطرنشان کرد: صومعه سرا با داشتن اولین شهید دانش آموز شهید برشنورد و وجود مردمی ولایت مدار با هیچ تحریمی از وحدت و هماهنگی با انقلاب دست نخواهند کشید و تا آخرین قطره خون در مقابل استکبارگران ایستادگی خواهند کرد.

Share