ندیمی و حکیمی،به عنوان عضو هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل

به گزارش دیار میرزا مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم به عنوان رئیس کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در جریان سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۱ شد. بر اساس این گزارش ۱۵ نفر […]

به گزارش دیار میرزا مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم به عنوان رئیس کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در جریان سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۱ شد.

بر اساس این گزارش ۱۵ نفر از نمیاندگان مجلس شورای اسلامی در این کارگروه عضو هستند که ۱۱ نفر از آنها عضو کمیسیون اقتصادی و ۴ نفر از سایر کمیسیون‌ها هستند.

گفتنی است نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر و سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار، جوین وجغتای در مجلس شورای اسلامی، ۴ نفر از اعضای کمیسیون‌های فرعی در زمینه طرح تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور هستند.

سیدمحمدحسین میرمحمدی، ایرج ندیمی، رجبی، سید ناصر موسوی لارگانی، رحیم زارع، عطاالله حکیمی، سید جلال یحیی زاده فیروزآبادی، محمد حسن نژاد، غلامحسین شیری علی آبادی، روح‌الله بیگی ئیلانلو و امید کریمیان از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هستند که با اکثریت آرای اعضای این کمیسیون به عضویت هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور انتخاب شدند.
Share