مو های امیر عابدزاده سوژه شد! + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیارمیرزا  ؛ امیر‌عابد‌زاده در اقدامی ناگهانی و در مقابل دوربین عکاسان روزنامه وابسته به باشگاه موهای خود را به قیچی آرایشگران سپرد تا بازیکنان و هواداران سرخ به زحمت بتوانند وی را بشناسند و بعد از شناختن هم حسابی سربه سر این بازیکن جوان بگذارند. در حین تمرین گذشته بسیاری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیارمیرزا  ؛ امیر‌عابد‌زاده در اقدامی ناگهانی و در مقابل دوربین عکاسان روزنامه وابسته به باشگاه موهای خود را به قیچی آرایشگران سپرد تا بازیکنان و هواداران سرخ به زحمت بتوانند وی را بشناسند و بعد از شناختن هم حسابی سربه سر این بازیکن جوان بگذارند.

در حین تمرین گذشته بسیاری از هم تیمی‌های عابد‌زاده، علت کوتاه کردن مو‌هایش را جویا شدند و البته بسیاری از آنها به جواب قانع کننده نرسیدند. اما پسر دروازه بان اسطوره‌ای پرسپولیس به دوستان نزدیکش علت تغییر و تحول ناگهانی‌اش را گفته است. او در صحبتهای خصوصی به دوستانش گفته که کوتاه کردن موهایش با میل شخصی نبوده و در واقع موضوعی بوده که از باشگاه و توسط کادر‌فنی به او ابلاغ شده است.

امیر عابدزاده هم که نمی‌خواهد به خاطر مسائل حاشیه‌ای فوتبال خود را به خطر بیندازد خیلی زود این موضوع را پذیرفته و در مقابل دوربین عکاسان موهای خود را کوتاه کرده است.

ناگفته نماند که این حرکت خوب وی از نگاه کادر‌فنی و مسئولان باشگاه دور نمانده و آنها در نظر دارند به زودی از بازیکن جوان تیمشان تقدیر و تشکر کنند.

Share