نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش:

مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رهبری و زعامت ولی فقیه است

ˈمحمدمهدی رهبری املشیˈ با تبریک ایام الله دهه فجر، استقلال ایران را از دیگر دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ذکر کرد. وی ادامه داد: کشورمان قبل از انقلاب تحت سلطه بیگانگان و استعمارگران بود و با پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل، استقلال خود را به دست آورد و اکنون در دنیا به عنوان یک کشور مستقل پذیرفته شده است.

به گزارش دیار میرزا: نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ، نعمت رهبری و زعامت ولی فقیه را مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عنوان کرد.

ˈمحمدمهدی رهبری املشیˈ با تبریک ایام الله دهه فجر، استقلال ایران را از دیگر دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ذکر کرد. وی ادامه داد: کشورمان قبل از انقلاب تحت سلطه بیگانگان و استعمارگران بود و با پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل، استقلال خود را به دست آورد و اکنون در دنیا به عنوان یک کشور مستقل پذیرفته شده است. نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایران اکنون به عنوان یک کشور مستقل برای امور داخلی و خارجی خود تصمیم گیری می کند. رهبری املشی افزود: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور، یکی دیگر از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. وی گفت: سهم مردم ایران در تعیین سرنوشت بسیار پررنگ است و مسوولان کشور را نیز مردم با رأی خود انتخاب می کنند و نظرات و آراء آنان در کشور تاثیرگذار است. نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه اعتقادات دینی مردم و دین مبین اسلام استوار شده لذا توانسته برای سایر کشورهای دنیا نیز الگوی مناسبی باشد. وی از رشد و شکوفایی کشور در بخش های علمی و فناوری و نظامی به عنوان دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نام برد و گفت: برای رسیدن به استقلال اقتصادی، نیازمند توجه و همدلی مسوولان کشور ، کار و تلاش بیشتر، توجه به بخش تولید و اقتصادی ، کاهش بروکراسی اداری و امنیت سرمایه گذاری هستیم.

Share