احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران:

من در ۲۲بهمن ازامام زمان(عج) صحبت کردم/شمابگویید زنده‌باد پاییز

رئیس‌جمهور با اشاره به اظهارات خود در روز ۲۲ بهمن گفت: من در آن سخنرانی درباره امام زمان‌(عج) صحبت کردم.

دیار میرزا: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پایان جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره جمع‌بندی پایانی بودجه سال ۹۲ گفت: بررسی بودجه در هیئت دولت به پایان رسیده و کارهای نهایی آن همانند چاپ باقی مانده است.

*شما بگویید زنده باد پاییز

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه منظور شما از «زنده باد بهار» چیست و برخی از سخن شما تعبیر انتخاباتی کردند گفت: مگر همه چیز در این مملکت انتخاباتی است من در آن سخنرانی درباره امام زمان(عج) صحبت کردم،شما بگویید زنده باد پاییز!

13911122000297_PhotoA

رئیس‌جمهور درباره نرخ ارز و دلار در بودجه سال ۹۲ گفت: نرخ نفت در بازار و با توجه به متغیر‌های سیاسی تعیین می‌شود.

احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد سخنان اوباما در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد گفت: من هنوز در این باره چیزی نشنیدم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره برگزاری جشنواره عشایر گفت: عشایر و همه آنان به وطن و تولید تعهد دارند و صداقت و ایمان آنها از صفات و خصوصیات سرزمین ماست.

رئیس جمهور همچنین درباره حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: من به ملت اعتماد کامل دارم و بعضی‌ها که تردید می‌کنند و به فضاهای دیگری می‌روند در واقع خودشان مردد شده اند، مردم ما مردمی متعهد به انقلاب و یک ملت تاریخ‌ ساز هستند.

وی افزود: هیچ موقع در سی و چهار  سال گذشته در مورد عظمت ملت ایران و انقلاب تردیدی در دل من ایجاد نشده است.

*صحبت‌های من درمورد مذاکره با آمریکا را بار دیگر گوش بدهید

وی در پاسخ به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «شما در سخنان خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بحث مذاکره با آمریکا را مطرح کردید و عده‌ای می‌گویند شما در مقابل مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اید»، خطاب به خبرنگار گفت: آیا شما سخنرانی مرا گوش داده‌اید؟ آیا صحبت‌های آقا را گوش داده‌اید؟ یکبار دیگر این صحبت‌ها را گوش دهید

احمدی نژاد در پاسخ به سوال دیگری درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: من موضع خود را در روز ۲۲ بهمن اعلام کردم. ما از مسئله هسته‌ای عبور کرده‌ایم.

*در مورد بازدید کارشناسان از پارچین هیچ چیز را فراتر از قانون قبول نمی‌کنیم

وی درباره بازدید کارشناسان از پارچین گفت: ما هم اکنون یک تیم تخصصی در این مورد تشکیل داده ایم و هیچ چیز را فراتر از قانون قبول نمی کنیم.

همچنین رئیس‌جمهور از برگزاری یک جلسه مطبوعاتی جداگانه در خصوص بودجه در هفته آینده با حضور اصحاب رسانه خبر داد.

Share