معاون استاندار:اتحاد و همبستگی رمز دشمن‌شکنی است+ عکس

به گزارش دیارمیرزا از صومعه‌سرا، محمد حسین اصغریان عصر امروز در جریان افتتاح سالن ورزشی هلال احمر این شهرستان با اشاره به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و امام راحل جدا از مباحث دینی و اسلامی در عرصه عمرانی و آبادانی با سرعت بالایی رشد کرده است. […]

به گزارش دیارمیرزا از صومعه‌سرا، محمد حسین اصغریان عصر امروز در جریان افتتاح سالن ورزشی هلال احمر این شهرستان با اشاره به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و امام راحل جدا از مباحث دینی و اسلامی در عرصه عمرانی و آبادانی با سرعت بالایی رشد کرده است.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی قبل و پس از انقلاب در کشور به هیچ عنوان قابل قیاس با هم نیستند، افزود: انقلاب اسلامی برای ملت در مناطق شهر و به‌ ویژه روستاها دارای برکات بسیاری بوده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان به رشد کشور در حوزه صادرات غیر نفتی اشاره کرد و گفت: پیش از انقلاب اسلامی تمام درآمدهای ارزی کشور را صادرات نفتی تأمین می‌کرد.

وی تاثیر نفتی کشور بر درآمدها و بودجه‌های داخلی را در شرایط کنونی ۵۰ تا ۵۵ درصد عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تقویت دیگر دستاوردهای ملی این رقم در آینده نزدیک کاهش یابد.

اصغریان با تصریح بر اینکه در عرصه‌های سیاسی، نظامی و امنیتی نیز ایران بعد از انقلاب اسلامی دچار تغییری بزرگ شده است، یادآور شد: امروزه ایران در عرضه نظامی تبدیل به یک کشور قدرتمند و مطرح شده است.

این مسئول با برشمردن اهمیت و ضرورت حفاظت از انقلاب اسلامی تصریح کرد: عمر ۳۴ ساله انقلاب اسلامی همواره مدیون رشادت بزرگ مردان و ایثارگرانی بزرگ و بصیر بوده است.

وی با اشاره به رخداد ۲۲ بهمن ‌ماه ۵۷ خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی نیازمند حضور با شکوه ملت در صحنه‌ها است.

وی، اتحاد و همبستگی را رمز دشمن‌شکنی برشمرد و یادآور شد: حضور مقتدرانه و باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب کوری دشمنان و ناکامی آن ها در مبارزه علیه کشور می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را برای مردم و مسئولان نظام یک وظیفه شرعی و عرفی دانست.

به گزارش فارس، سالن ورزشی هلال احمر صومعه‌سرا با ۹۶۰ متر مربع مساحت و اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیون تومان امروز با حضور مردم، اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر و مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

منبع:خبرگزاری فارس

Varannews.ir001

Varannews.ir002Varannews.ir003

افتتاح ۱ پروژه راه و شهرسازی در سسار

   Varannews.ir005 Varannews.ir006 Varannews.ir007Varannews.ir008

افتتاح خانه بهداشت ملکسر

Varannews.ir012 Varannews.ir013

افتتاح مدرسه ابتدایی در طاهرگوراب

Varannews.ir009 Varannews.ir010 Varannews.ir011

افتتاح  پروژه عمرانی ورزشی هلال احمر

Varannews.ir015 Varannews.ir016

Varannews.ir017

Share