معارفه عجیب رئیس دانشگاه پیام نور ماسال

دیارمیرزا : رئیس جدید دانشگاه پیام نور ماسال، بدون دعوت و اطلاع اعضاء هیئت امنای دانشگاه و در غیاب ریاست سابق این واحد دانشگاهی معارفه شد به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیار میرزا به نقل از ماسال نیوز ، مکرم محمد نیا، رئیس سابق دانشگاه پیام نور ماسال در زمینه مراسم معارفه ریاست جدید […]

دیارمیرزا : رئیس جدید دانشگاه پیام نور ماسال، بدون دعوت و اطلاع اعضاء هیئت امنای دانشگاه و در غیاب ریاست سابق این واحد دانشگاهی معارفه شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیار میرزا به نقل از ماسال نیوز ، مکرم محمد نیا، رئیس سابق دانشگاه پیام نور ماسال در زمینه مراسم معارفه ریاست جدید دانشگاه گفت: من تا روز چهارشنبه از تغییر مدیریت دانشگاه اطلاعی نداشتم و در این روز به ما خبر دادند که در روز پنجشنبه مراسم تودیع و معارفه انجام می شود.

محمد نیا با انتقاد از نحوه تغییرش ادامه داد: متأسفانه برای مراسم تودیع اینجانب از مسئولین شهرستان و اعضا هیئت موسس و هیئت امنا، دعوتی به عمل نیامده بود و به همین دلیل در این مراسم شرکت نکردم.

وی ادامه داد در هر صورت مأموریت من از آموزش و پرورش به دانشگاه پیام نور، در اول اسفندماه امسال به اتمام می رسد ولی این نحوه تغییر، من و حتی مسئولین شهرستان را شوکه کرده است بخصوص اینکه این تغییر درست پس از سخنرانی جنجالی اخیر آقای شکری رخ داده است.

به گفته محمد نیا، آقای هاشمی، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور گیلان که از اهالی تالش می باشد به عنوان ریاست جدید دانشگاه انتخاب شده است.

یک منبع آگاه از ارتباطات دوستانه یکی از فرزندان محمود شکری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با هاشمی خبر داد اما با این وجود این منبع تأکید کرد: محمود شکری از تغییر رئیس دانشگاه پیام نور ماسال ابراز بی اطلاعی کرده است.

شایان ذکر است که علارغم تماس های مکرر تلفنی ماسال نیوز با دکتر رضایی، ریاست دانشگاه پیام نور گیلان، امکان برقراری ارتباط تلفنی با ایشان فراهم نشد.

Share