مطهری: اینکه استیضاح امری غلط بود را قبول ندارم!

به گزارش دیارمیرزا به نقل از«نسیم»؛ علی مطهری: اینکه استیضاح امری غلط بود را قبول ندارم، اما اگر رهبری قبل از استیضاح نظرشان را می‌فرمودند، ما این کار را انجام نمی‌دادیم. باید به قانون احترام بگذاریم تا وحدت میان قوا بیشتر باشد. التزام به ولایت فقیه به معنای التزام عملی است. نماینده مردم تهران با بیان […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از«نسیم»؛

علی مطهری: اینکه استیضاح امری غلط بود را قبول ندارم، اما اگر رهبری قبل از استیضاح نظرشان را می‌فرمودند، ما این کار را انجام نمی‌دادیم. باید به قانون احترام بگذاریم تا وحدت میان قوا بیشتر باشد. التزام به ولایت فقیه به معنای التزام عملی است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه رهبری در سخنان خود بیشتر رئیس‌جمهور را نصیحت کردند و خطابشان بیشتر متوجه رئیس‌جمهور بود، اظهار داشت: بنابراین نباید روسای دو قوه را به یک چوب برانیم البته ایشان اشاره ای به صحبت های پایانی رئیس مجلس نیز داشتند.

وی افزود: در جایی که دولت قانون شکنی می کند مجلس نمی تواند به بهانه همدلی سکوت کند. وی در پایان تاکید کرد: التزام به ولایت فقیه به معنای التزام عملی است یعنی ممکن است با بعضی از نظرات ولی فقیه موافق نباشیم اما در عمل تابع باشیم.

Share