دبیر کنگره شهدای روحانی کشور :

مسئولین بجای مچ گیری وقت خود را برای خدمت به مردم صرف کنند+ گزارش تصویری

حجت الاسلام و المسلمین ˈمجتبی ذوالنور در مراسم یادواره ۲۳۰ شهید والامقام شهرستان املش که در مسجد گلزار شهدای این شهرستان با حضور مردم ولایت مدار و مسئولین املشی برگزار گردید گفت:

به گزارش دیار میرزا :حجت الاسلام و المسلمین ˈمجتبی ذوالنور در مراسم یادواره ۲۳۰ شهید والامقام شهرستان املش که در مسجد گلزار شهدای این شهرستان با حضور مردم ولایت مدار و مسئولین املشی برگزار گردید گفت:

ما هم اکنون به این قدرت رسیده ایم که موشک بالستیک به فضا پرتاپ کنیم و این قدرت و اقتدار را از خون شهدا گرفته ایم.

وی با اشاره به استفاده موشک های فجر ۳ و ۴ ایرانی که در جنگ ۸ روزه در غزه استفاده شده را مورد افتخار انقلاب اعلام کردو افزود اسرائیلی ها دیگر می دانند که جواب یاوه گویی هاشان چه خواهد بود.

دبیر کنگره شهدای روحانی کشور گفت: بعداز انقلاب اسلامی افتخارات بسیاری در زمینه های مختلف نصیب مان شده که موجب تحیر جهانیان گردیده است .

ذوالنور با گلایه از اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد امروز ما حق نداریم از تریبون ملی جنگ داخلی را ه بیاندازیم و با مظلوم نمایی طرف مقابل را تخریب کنیم .

وی پیام حضور میلیونی مردم درراهپیمایی  ۲۲ بهمن امسال را  که قدر شناسی مسئولین اعلام کردو گفت باید قدر مردمی که با سیلی صورتشان را سرخ نگه داشته اند و می گویند حتی مشکلات اقتصادی نمی تواند ما را از صحنه خارج کند را بدانند.

حجت الاسلام ذوالنور گفت :من به مسئولین کشور از این تریبون اعلام میکنم بجای مچ و مچ گیری وقت خود را برای خدمت به مردم صرف کنند

وی  بعضی از قوانین کشور را رضاخانی اعلام کرد و گفت: مجلسی ها باید در دستور کار خود اصلاح این  قوانین را قرار دهند تا مشکلات بر مردم انقلابیمان فشار نیاورد.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  رمز موفقیت مردم مارا ولایت مداری و وحدت کلمه اعلام نمودو افزود ولی فقیه حجت امام زمان (عج) در زمان غیبت است و اگر ولایت فقیه نبود تاکنون بارها انقلاب مان توسط دولت های خودمان از دست می رفت و مصداق آن  زمان اصلاحات بود و ماجراهای آن زمان.

مجتبی ذوالنور گفت:امروز شکل جنگ عوض شده ولی رسالت ما خیلی بیشتر از گذشته است شهدا کم نگذاشتند و هرچه داشتند گذاشتند تا این انقلاب حفظ گرددما نیز باید تلاشمان همین باشد تا انقلابمان را حفظ کنیم .

وی در پایان بابیان خاطره ای از روزهای جبهه و جنگ مصداق شهدا زنده اند و مارا می بینند  را به تصویر کشید.

یادواره 230شهید املش یادواره 230شهید املش یادواره 230شهید املش یادواره 230شهید املش یادواره 230شهید املش IMG_2197

منبع: املش ما

 

 

Share