مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان دادند که علمدار نهضت نجابت ایران هستند

به گزارش دیار میرزا: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای به مناسبت تقدیر از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن آورده است: مردم سرافراز گیلان امروز نشان دادند که علمدار نهضت نجابت ایران اسلامی هستند. در این بیانیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار […]

به گزارش دیار میرزا: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای به مناسبت تقدیر از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن آورده است: مردم سرافراز گیلان امروز نشان دادند که علمدار نهضت نجابت ایران اسلامی هستند.

در این بیانیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بیست و دوم بهمن ماه، مظهر ایمان و اعتقاد، پرچم وحدت و ایستادگی و یوم الله حضور مردم مسلمان گیلان بود.

در ادامه این بیانیه افزوده شده: سراسر کشور در این روز به یادماندنی تبلور سی و چهار سال اقتدار ملتی نجیب، سرافراز و بصیر بود که در پشتیبانی از پیشرفت های فرزندان برومند خویش، خیابان های شهر را گواه حضور و شاهد پیمان ازلی گرفتند.

http://img.irna.ir/1391/13911122/80538378/80538378-3720990.jpg

در این بیانیه تصریح شده: دشمنان کریه منظر این ملت بدانند که منشور رهایی سرزمین ایران اسلامی با خون های متبرک شهیدان عزیز و والامقام امضا شده است.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزوده شده: مردم سرافراز استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که علمدار نهضت نجابت ایران اسلامی هستند و بر پیمان شکوهمند خود با ولی امر مسلمین همچنان استوار و پابرجا خواهند ماند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی بیعت با آرمان های امام (ره) و شهیدان والامقام در سی و چهارمین بهار آزادی ، تبلور حرکتی است که در پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی صورت گرفت و بی تردید، این روز باشکوه را هیچ رسانه ای نمی تواند به تصویر بکشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در خاتمه این بیانیه از خلق حماسه حضور وحدت بخش مردم مسلمان در روز ۲۲ بهمن تقدیر کرده است

Share