مرتضوی آزاد شد

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت: بامداد امروز سعید مرتضوی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی  آزاد شد. به گزارش فارس، سعید مرتضوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی و دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران،شامگاه روز دوشنبه ۱۶ بهمن دستگیر شد. دادستانی تهران، درباره علت بازداشت مرتضوی اظهار نظری نکرد. اخبار تکمیلی به نقل از […]

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت: بامداد امروز سعید مرتضوی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی  آزاد شد.

به گزارش فارس، سعید مرتضوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی و دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران،شامگاه روز دوشنبه ۱۶ بهمن دستگیر شد.

دادستانی تهران، درباره علت بازداشت مرتضوی اظهار نظری نکرد.

اخبار تکمیلی به نقل از دیگر منابع خبری حاکی از آن بود مرتضوی هنگام خروج از محل کار خود دستگیر شده و معاون دادستان تهران هنگام بازداشت نامبرده در محل حضور داشته‌ است.

گفته می‌شود مرتضوی پس از بازداشت به زندان اوین منتقل شده است.

پس از دستگیری وی منابع آگاه عنوان کردند سعید مرتضوی به علت تصرف غیرقانونی در اموال دولتی در زمان تصدی ریاست سازمان تامین اجتماعی بازداشت شده است.

پیش از این دیوان عدالت اداری و همچنین معاونت نظارت مجلس و برخی از نمایندگان مدیریت مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی را غیرقانونی و قابل پیگرد قضایی عنوان کرده بودند.

سعید مرتضوی در پرونده کهریزک به همراه تعدادی از همکارانش از کار معلق شد و پرونده مفتوحی داشت که احتمال می‌رود علت دستگیری وی همین باشد.

پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود عنوان کرده بود اسفندماه امسال دادگاه رسیدگی به پرونده کهریزک برگزار خواهد شد.

Share