استاندار گيلان:

مدیران استان با رسانه ها همکاری کنند

نماینده ی عالی دولت در گیلان با بیان اینکه رسانه های متعهد همواره در مواقعی که حاکمیت نیاز به آنان داشته وارد کار شده و در خدمت اهداف نظام و انقلاب فعالیت می کنند گفت : نمونه ی این احساس مسئولیت ها را می توانیم در برگزاری پرشور ایام ا…های دهه ی مبارک فجر ، انتخابات ، هدفمندی یارانه ها سرشماری نفوس و مسکن و در موقع بروز بلایای طبیعی ملاحظه کنیم .

به گزارش دیار میرزا:استاندار گیلان : تقویت رسانه ها به ایجاد فضایی پرشور و نشاط برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران کمک می کند .
کیهان هاشم نیا در شورای اداری استان با اشاره به مشارکت فعالانه مدیران استان در ویژه برنامه های دهه ی مبارک فجر به راه اندازی کاروان های خبری به منظور بیان دستاوردهای انقلاب در شهرستانها اشاره کرد و گفت : همکاری مناسب بارسانه ها حوزه ی رسانه ای پربارتری را در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ایران ایجاد می کند .

 

نماینده ی عالی دولت در گیلان با بیان اینکه رسانه های متعهد همواره در مواقعی که حاکمیت نیاز به آنان داشته وارد کار شده و در خدمت اهداف نظام و انقلاب فعالیت می کنند گفت  : نمونه ی این احساس مسئولیت ها را می توانیم در برگزاری پرشور ایام ا…های دهه ی مبارک فجر ، انتخابات ، هدفمندی یارانه ها سرشماری نفوس و مسکن و در موقع بروز بلایای طبیعی ملاحظه کنیم .
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه رسانه های مکتوب در بیان خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب گفت : روزنامه های گیلان دومین رتبه انتشار مطالب خبری را از لحاظ کمیت و کیفیت به عهده دارند و برای ارتقاء بیشتر نیازمند حمایتند .
مهندس کیهان هاشم نیا به مسائل و مشکلات مالی رسانه های استان بویژه رسانه های مکتوب نیز اشاره کرد و افزود : زمانیکه قصد داریم از اقدامات و فعالیت های خود بصورت خبر به جامعه گزارش کنیم از این رسانه ها انتظار همکاری داریم اما  به عنوان مثال ، وقتی که حتی منع قانونی نیز وجود ندارد قصد انتشار آگهی و اشتراک داریم به سراغ رسانه ها و روزنامه های خارج از استان می رویم .
وی با بیان اینکه بیشترین زحمات مسئولان در حوزه ی رسانه ای بردوش رسانه های داخل استان است گفت : مسئولان ذیربط نسبت به حل برخی مشکلات که جامعه ی رسانه ای بصورت عزتمندانه مطرح نمی کنند حساسیت داشته باشند .
استاندار گیلان همچنین تأکید کرد : کمک به رسانه ها نباید این انتظار را بوجود بیاورد که انتقاد نکنند چرا که فضای نقادانه به ایجاد پویایی و نشاط در جامعه و بهبود کارها منجر می شود .
نماینده ی عالی دولت در گیلان البته دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مسئولان ، مطبوعات و پایگاههای اینترنتی برای پرهیز از سرگرم کردن مردم به مسائل  فرعی و نادرست افزود : باتوجه به اینکه هرچقدر به انتخابات نزدیک شویم حساسیت ها و احتمال ایجاد حاشیه بیشتر می شود کسانیکه سایت های اینترنتی و رسانه های مکتوب را در اختیار دارند از طرح مباحثی که مسئولان را به حاشیه می کشاند خودداری کنند .
وی خطاب به مدیران استان هم تأکید کرد : مسئولان نیز در این زمینه موظفند بدون توجه به حاشیه ها تا آخرین روز و دقیقه ی کارشان فقط خدمت به مردم را اصل قرار دهند .

در پایان این نشست کیهان هاشم‌نیا استاندار گیلان و حمید حاذق‌نیکرو مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با دریافت کارت خبرنگاری گیل‌فجر خبرنگار افتخاری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان شدند.

Share