محمود شکری:مردم و مسئولان همسو با منویات رهبری حرکت کنند

به گزارش دیارمیرزا محمود شکری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ بهمن) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ایران ملتی واحد و پیرو دستورات رهبری و ولایت است که با حضور پرشور خود زمینه ناامیدی دشمنان اسلام را رقم زدند. نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس […]

به گزارش دیارمیرزا محمود شکری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ بهمن) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ایران ملتی واحد و پیرو دستورات رهبری و ولایت است که با حضور پرشور خود زمینه ناامیدی دشمنان اسلام را رقم زدند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پیام وحدت ملت ایران برای استکبار جهانی یاس و ناامیدی بوده است تصریح کرد: دشمنان ایران و اسلام باید بدانند که راه نفوذی در کشور ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این مطلب که نمایندگان اگر نتوانند همراهی خوب برای رهبری باشد قطعا از قافله حرکت الهی دور خواهند ماند افزود: حضور پرشور مردم ایران سنی و شیعه نقطه جدایی این دو مذهب در نطفه خفه کرده است.

وی با اشاره به وجود تنوع فرهنگی در حوزه انتخابیه خود گفت: مردم در حوزه انتخابیه بنده در اثر بی توجهی مسئولان به زیرساختهای لازم مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان این که حوزه انتخابیه بنده از مواهب الهی بسیاری برخوردار است تصریح کرد: چرا این منطقه با وجود نعمت های بسیار باید از سوی مسئولان فراموش شود و مورد بی مهری قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از عدم رسیدگی به مشکلات مردم حوزه انتخابیه اش از سوی دولت و مسئولان گفت: فقط مسئولان به بهره برداری و زیاده خواهی از م

Share