محمود شکری:جنگل شفارود به کارخانه چوکا واگذار شود

به گزارش دیار میرزا:نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن انقلاب در کارخانه چوکا، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی،کارخانه چوکا را از سرمایه‌های مهم ملی کشور دانست و گفت: افزایش تولید ملی با توجه به اعمال تحریم‌ها مورد تاکید مقام معظم رهبری است. محمود شکری به توجه ویژه […]

به گزارش دیار میرزا:نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن انقلاب در کارخانه چوکا، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی،کارخانه چوکا را از سرمایه‌های مهم ملی کشور دانست و گفت: افزایش تولید ملی با توجه به اعمال تحریم‌ها مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

محمود شکری به توجه ویژه استاندار گیلان به وضعیت کارخانه چوکا اشاره کرد و افزود: مواد اولیه و نیروی انسانی متخصص در منطقه وجود دارد و می‌توانیم با استفاده از منابع موجود با افزایش تولید از واردات کاغذ جلوگیری کنیم.

وی خواستار واگذاری جنگل شفارود به کارخانه چوکا شد و تصریح کرد: دستور واگذاری جنگل مذکور از طرف وزیر مربوطه صادر شده و مسئولان باید این امر را پیگیری کنند.

شکری با بیان اینکه افزایش تولید و توسعه کارخانه چوکا می‌تواند در خودکفایی کاغذ اثرگذار باشد، اضافه کرد: کارخانه چوکا می‌تواند به بزرگ‌ترین شهرک صنعتی آینده گیلان تبدیل شود.

Share