لاریجانی خارطوم را به مقصد تهران ترک کرد

دیارمیرزا:، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در اجلاس دو روزه بین‌المجالس کشورهای اسلامی به سودان سفر کرده بود، دقایقی پیش خارطوم را به مقصد تهران ترک کرد. لاریجانی در این سفر با مقامات برخی از کشورهای اسلامی دیدار و در مورد مسائل مختلف منطقه‌ای و جهانی دیدار و با آنان گفت‌وگو […]

دیارمیرزا:، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در اجلاس دو روزه بین‌المجالس کشورهای اسلامی به سودان سفر کرده بود، دقایقی پیش خارطوم را به مقصد تهران ترک کرد.

لاریجانی در این سفر با مقامات برخی از کشورهای اسلامی دیدار و در مورد مسائل مختلف منطقه‌ای و جهانی دیدار و با آنان گفت‌وگو کرد.

هشتمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس اسلامی بنا به تصمیم نشست قبلی این اجلاس در پالنگ اندونزی در روزهای بیست‌ویکم و بیست‌ودوم ژانویه برابر با دوم و سوم بهمن‌ماه جاری با حضور مقامات پارلمانی ۵۰ کشور اسلامی در خارطوم پایتخت سودان برگزار شد.

اتحادیه بین‌المجالس اسلامی تشکلی جهانی است که از سوی ایران و به منظور تقویت همکاری‌های پارلمانی بین کشورهای اسلامی پایه‌گذاری شده و تاکنون هشت اجلاس آن برگزار شده است./

منبع:خانه ملت

Share