قرارگاه فرهنگی نصر در گیلان ایجاد می‌شود

به گزارش دیارمیرزا جعفر پورمند در گفت‌وگو با خبرنگار «دیار باران»، با اشاره به برخی از برنامه‌های معاونت فرهنگی آموزش و پرورش گیلان، اظهار کرد: در راستا توسعه فعالیت‌های فرهنگی قرارگاه فرهنگی نصر در آموزش و پرورش گیلان ایجاد می‌شود. وی با اشاره به اهداف ایجاد این قرارگاه، گفت: این قرارگاه به منظور ایجاد مصونیت […]

به گزارش دیارمیرزا جعفر پورمند در گفت‌وگو با خبرنگار «دیار باران»، با اشاره به برخی از برنامه‌های معاونت فرهنگی آموزش و پرورش گیلان، اظهار کرد: در راستا توسعه فعالیت‌های فرهنگی قرارگاه فرهنگی نصر در آموزش و پرورش گیلان ایجاد می‌شود.

nasr001-220x190

وی با اشاره به اهداف ایجاد این قرارگاه، گفت: این قرارگاه به منظور ایجاد مصونیت معنوی و فکری دانش‌آموزان مدارس با توجه به پراکندگی جغرافیایی و وجود تفاوت در امکانات، آداب و رسوم، موقعیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرها و مناطق استان راه‌اندازی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان، با بیان اینکه نخستین جلسه این قرارگاه با حضور معاونین پرورشی و تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش هفت‌گانه شهرستان رشت برگزار شد، گفت: در این جلسه مسایل مربوط به حوزه شهرستان رشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پورمند اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد مسایل و مشکلات شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان با حضور مسؤلین مربوطه در قرارگاه، مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

Share