فرماندار سیاهکل: ندیمی یک فرصت برای تاریخ انقلاب اسلامیست

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی ابوذرنیوز ، در این مراسم که صبح روز پنجشنبه در شهرستان سیاهکل برگزار شد، فرماندار سیاهکل گفت:  انقلاب اسلامی نعمتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و باید با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکر گزار این نعمت باشیم. حسین اسماعیلیان افزود: انقلاب اسلامی […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی ابوذرنیوز ، در این مراسم که صبح روز پنجشنبه در شهرستان سیاهکل برگزار شد، فرماندار سیاهکل گفت:  انقلاب اسلامی نعمتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و باید با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکر گزار این نعمت باشیم.

حسین اسماعیلیان افزود: انقلاب اسلامی در ۳۳ سال گذشته با وجود تمام دسیسه ها و کارشکنی های دشمنان، به برکت بصیرت و هوشیاری مردم به مسیر پرافتخار خود ادامه داده و از این پس نیز در همین جهت حرکت خواهد کرد.

وی یادآور شد: تعامل و درک متقابلی امروزه بین مردم و نماینده شکل گرفته است که از همین رو شاهد فعالیت های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی نماینده در سطح استان و شهرستان و حتی کشور هستیم.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ندیمی یک فرصت برای تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: بنده در طول خدمتم در فرمانداری شهرستان سیاهکل، فعالیت های بسیار خوبی از این نماینده پرتلاش دیدم که ثمره آنرا در کمتر از یک سال دیدیم و در آینده ای نزدیک بیشتر خواهیم دید.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه آسایش و آرامش دو خواست کشور است، گفت: بیشتر مشکلات کشور را در خدمات امدادی و بیمه ای میبینیم و کشوری که بتواند این دو را فراهم کند، کارهای خوبی انجام داده است.

ندیمی با اشاره به توافقاتی که در رابطه با جمعیت هلال احمر شهرستان سیاهکل گرفته شده بود، افزود: اردوگاه کوهستانی و استقلال ادارات و انبار امدادی لاهیجان و سیاهکل از همدیگر از جمله مطالبات ما در این دوره بود که با کمک مسئولان در حال تحقق یافتن است.

وی با بیان اینکه افزایش سرعت مهمترین رکن خدمات دادن است، گفت: مردم خواستار جلب منفعت و دفع ضرر هستند که ما باید سرعت این فرایند را به بالاترین شکل ممکن برسانیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم ادامه داد: انقلاب اسلامی ما انقلاب پروژه های عمرانی نیست بلکه انقلاب عدالت است لذا ما برای عدالت اسلامی قیام کردیم.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در ادامه جلسه با تشکر از فرماندار و نماینده مردم شهرستان سیاهکل گفت: امیدواریم با حمایت های مسئولین بتوانیم خدمات خوبی را برای مردم شریف شهرستان سیاهکل فراهم کنیم.

Share