رئیس پلیس فتای گیلان خبر داد

عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی فیس بوکی در رشت دستگیر شد

محمدخانی با تصریح بر اینکه این متهم ۲۸۰ نفر از کاربران ایرانی را به خود جذب کرده بود، خاطر نشان کرد: در بررسی ادله دیجیتالی کشف شده از این متهم، مقادیر زیادی تصاویر غیراخلاقی و فایل‌های صوتی خوانندگان مبتذل به دست آمد.

دیار میرزا : رئیس پلیس فتای گیلان از دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در فیس بوک رشت خبر داد و گفت: این متهم ۲۸۰ نفر کاربر ایرانی را به خود جذب کرده بود.

ایرج محمدخانی عصر دیروز در جلسه پلیس فتای استان مقابله قاطع و جدی پلیس فتا با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی در فضای مجازی را از ماموریت‌های مهم این پلیس خبر داد.

وی افزود: تیم رصد شبانه‌ روزی پلیس فتای گیلان در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی صفحه‌ای را در یکی از شبکه‌های اجتماعی شناسایی کرد که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد.

رییس پلیس فتا

به گفته رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان، با شناسایی صفحه مذکور تلاش برای شناسایی عامل اصلی صفحه مذکور در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های فنی و پلیسی انجام شده آدرس گرداننده اصلی صفحه مورد نظر که با تحریک کاربران به دستیابی محتویات غیراخلاقی می‌پرداخت، شناسایی شده و با اخذ مجوزهای لازم قضایی در یکی از محله‌های شهر رشت دستگیر شد.

محمدخانی با تصریح بر اینکه این متهم ۲۸۰ نفر از کاربران ایرانی را به خود جذب کرده بود، خاطر نشان کرد: در بررسی ادله دیجیتالی کشف شده از این متهم، مقادیر زیادی تصاویر غیراخلاقی و فایل‌های صوتی خوانندگان مبتذل به دست آمد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده با مشاهده شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، یادآور شد: این متهم با صدور قرار مجرمیت از طرف مقام قضایی روانه زندان شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه پلیس فتای گیلان در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی بسیار مصمم است، به آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند، مورد هشدار قرار داد.

Share