صرفا جهت اطلاع! این هفته

دیارمیرزا: صرفا جهت اطلاع این هفته با پخش بخشی از مصاحبه نجف زاده و مهران مدیری آغاز شد.مدیری به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت انتقادهایی که در چارچوب اخلاق باشد را می پذیرد .نجف زاده به مهران مدیری گفت شما گفته اید ” برای بهبود شرایط بد شبکه خانگی، فقط باید باید دعا کرد”،قبول!اما خب کسانی که در این شبکه خانگی برنامه تولید می کنند علاوه بر دعا باید کارهای دیگه ای هم بکنند.فکر کنند به آرزوهای اونهایی که در انتظار قرعه کشی هستند.

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از واحد مرکزی خبر، نجف زاده در صرفا جهت اطلاع این هفته از هر دری سخنی گفت.از ماجرای مرتضوی و مصاحبه با مهران مدیری گرفته تا انتقاد به صداوسیما ، گرانی اجناس و خودرو،ماجراهای بهرام شفیع و آبروریزی فدراسیون کشتی و…

امشب شب مهتابه…

صرفا جهت اطلاع این هفته با پخش بخشی از مصاحبه نجف زاده و مهران مدیری آغاز شد.مدیری به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت انتقادهایی که در چارچوب اخلاق باشد را می پذیرد .نجف زاده به مهران مدیری گفت شما گفته اید ” برای بهبود شرایط بد شبکه خانگی، فقط باید باید دعا کرد”،قبول!اما خب کسانی که در این شبکه خانگی برنامه تولید می کنند علاوه بر دعا باید کارهای دیگه ای هم بکنند.فکر کنند به آرزوهای اونهایی که در انتظار قرعه کشی هستند.فکر کنند وقتی برنامه ای را می سازند باید تمومش کنند.فکر کنند به احترام مردمی که حرف شما رو خریدند و کپی نکردند شما هم تعهد هایی دارید و بعد کامران در دلجویی از مهران مدیری آیتمی از مرد هزار چهره پخش کرد که او در دادگاه می گفت:من مقصر نبودم،من چیزی به جیب نزدم!

22123652

کنایه به مرتضوی و رییس جمهور

کنایه به مرتضوی و رییس جمهور گرچه بدون بردن نامی از این دو صورت گرفت اما برای آنهایی که در جریان تغییر چندباره نام صندوق به سازمان تامین اجتماعی بودند روشن بود.مجری این هفته صرفا جهت اطلاع گفت:”هفته پیش گفتیم یه اسم جدید پیشنهاد کنید تا یک سازمان دوباره تغییر اسم بده ورئیسشو هر طور شده نگه داره این هفته اتفاق جالبتری افتاد،اسم سازمانه عوض نشد اما اون رئیسه شد سرپرست تا بعضی چیزها معلوم تر بشه”.

انتقاد دوباره به برخی بزرگ نمایی ها

انتقاد از برخی گزارشهای خبرنگاران خارج از کشور صداوسیما هم دیگر سوژه این هفته صرفا جهت اطلاع بود .صرفا جهت اطلاع که کاری از واحد مرکزی خبر است دو هفته پیش خود واحد مرکزی خبر را هم نقد کرده بود.

نجف زاده گفت خبرنگار پرکارما در ایتالیا گرچه گزارش های جذابی دارد اما اخیرا یه تحلیل علمی تخیلی ای داد که برق از سه فازما پرید.داشت درباره ازدیاد موش ها می گفت تو اروپا که از او شنیدیم موش ها دغدغه کل اروپایی ها هستند!

عجب!تا به حال که اروپایی ها نگران مشکلات اقتصادی بودند نگو مشکل اصلی شان موش بوده ما خبر نداشتیم.

دماغ ما و دماغ امریکایی ها

مجری صرفا جهت اطلاع در بخش دیگری از برنامه این هفته مصاحبه یک جراح زیبایی را پخش کرد که می گفت:”بینی جای شوخی و مسخره بازی نداره”…و بعد نجف زاده گفت دکتر جان ببخشیدا مگه اعضای دیگر بدن مانند دست و پا و دل و قلوه شوخی بردار که میگی دماغ شوخی بردار نیست. البته می دانیم که برخی دکترها از طریق شوخی با همین دماغ نازنین ملت چه پولها که به جیب مبارکشان نمی ریزد.

نجف زاده گفت :راستی مگه دماغهای ما با امریکاییها چقدر فرق داره که هفت برابر امریکایی ها عمل جراحی بینی انجام میدیم ؟

قول شرف

تقدیر از برگزاری جلسات دوستانه مجلس و دولت هم نکته صرفنی این هفته بود. اما خبرنگار واحد مرکزی خبر پرسید:” می شه بگیدشماهایی که می تونید بی حاشیه و سروصدا کارتونو پیش ببرید چرا هی “هل من مبارز” می طلبید و دعوا راه می اندازید ؟قول شرف بدهید به فکر مردم باشید.”

نوستالژی بهرام شفیع !

نجف زاده بعد از مهران مدیری اما سراغ بهرام شفیع هم رفت.

نجف زاده با پخش تصویری از روزهای جوانی بهرام خان گفت: این آقای شفیعی رو که میشناسیم از وقتی ما شیرخشک گیگوز دو می خوردیم ایشون مجری بودند و اما کفاشیان هم نشان داد که سر به تو دارد و در یک لحظه مجری عهد عتیق ورزش و مردمی را فتیله پیچ کرد.در حالیکه بخش هایی از کل کل کفاشیان با او را پخش می کرد که رییس فدراسیون فوتبال که خود بازنشسته است به شفیع که هم بازنشسته است و هم رییس فدراسیون هاکی می گفت تو خودت چرا بازنشسته ای و به من انتقاد می کنی؟!

والا آبرو ریزی می کنید…

در ادامه نجف زاده باز هم به سراغ ورزش رفت و گفت:مسابقات یه قل دو قل دیده بودیم الاغ سواری ندیده بودیم…و صحنه های مسابقه ورزشی الاغ سواری در یکی از شهرستانها را روی آنتن برد و بلافاصله از وجود ۷غلط ضایع املایی در نامه ۴ سطری فدراسیون کشتی انتقاد کرد.مجری صرفا گفت :نامه زده بودند به فیلاآبروی ما رو بردند مترجم تون اعصاب نداشت یا تایپیست تون مثل سرپرست فدراسیون قاط زده بود .بعد هم صحنه کوتاهی از عصبانیت سرپرست فدراسیون کشتی را در یک برنامه زنده که منجر به ترک استودیو شد نمایش داده شد.

اندر احوالات پاسخگویی دولتمردان

پاسخگو نبودن برخی دولتمردان هم سوژه دیگر نجف زاده بود.فروزنده ازپاسخ به سوال هایی که درباره مسایل مختلف از او پرسیده می شد با “نمی دانم و نخیر”طفره می رفت.

گرانی های دردناک

در حوزه اقتصاد هم کامران نجف زاده با نشان دادن اوضاع این روزهای قیمت ها تصویر یک چسب ضد درد را نشان داد و گفت :”اینجا قیمت خورده هفت هزار ریال/برش میگردونی مهر خورده نه هزار ریال/خط پایینش نوشته قیمت برای مصرف کننده ۵۰۰۰ ریال /حالا چند می فروشن؟چهارده هزار ریال!.

خودروهای گران و یاد عزیز پیکان!

کنایه نجف زاده به بالارفتن عجیب قیمت خودرو نیز آیتم پایانی صرفا جهت اطلاع بود.خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت:”پیکان…این نوستالژی دوست داشتنی نسل ما این روزها یادش بخیر.در این هیرو ویر بالا و بالا و بالا رفتن قیمت ماشین…تو چقدر صبور و نجیب و خوب بودی پیکان….

نجف زاده در حالی که آهنگی از رضا یزدانی پخش می کرد چندین عکس خاطره انگیز از انواع پیکان ها نشان داد.

کامران نجف زاده در پایان به مخاطبان گفت صرفا جهت اطلاع این هفته سوژه های فراوانی “داشت” اما…بگذریم!!

Share