شکری: بنده در حال پیگیری ۱۲ سال خیانت شما هستم

بنده در حال پیگیری ۱۲ سال خیانت شما هستم و از نخبگان می خواهم تا کمکم کنید به گزارش دیار میرزا به نقل از مریان خبر ،امروز (۲۱- بهمن -۹۱) همایش نخبگان شهرستان تالش با حضور فرماندار و نماینده شهرستان و دکتر ابراهیمی رئیس مجمع نخبگان کشور در سالن همایش های پیام نور تشکیل شد. […]

بنده در حال پیگیری ۱۲ سال خیانت شما هستم و از نخبگان می خواهم تا کمکم کنید

به گزارش دیار میرزا به نقل از مریان خبر ،امروز (۲۱- بهمن -۹۱) همایش نخبگان شهرستان تالش با حضور فرماندار و نماینده شهرستان و دکتر ابراهیمی رئیس مجمع نخبگان کشور در سالن همایش های پیام نور تشکیل شد.

محمود شکری نماینده شهرستانهای تالش،ماسال،رضوانشهر در این نشست به بیان وجود بی سوادی در قبل از انقلاب اشاره و اظهار کرد: امام خمینی(ره) کار بزرگی را انجام داد بطوری که ما در قبل از انقلاب از نظر سواد در سطح بسیار پائینی قرار داشیتم ولی اکنون، تقریبا بی سوادی بخصوص در قشر جوان کشور از بین رفته است.

وی با اشاره به خیل عظیم تحصیل کرده جوان بخصوص در بخش بانوان بیان داشت: خطری بزرگ، نه تنها تالش بلکه ایران را تهدید می کند. اکنون بیشترین درصد قبولی در دانشگاه ها را دختران تشکیل می دهند ولی با این وضعیت فرهنگی و بازار کار تناسبی در این زمینه وجود ندارد و متأسفانه دربعضی از ادارات مانع حضور بانوان می شوند و سوالی که در این بین مطرح می شود آن است که پس چرا این بانوان در دانشگاه ها پذیرش می شوند.

shekari

وی در جمع نخبگان تالش با درخواست کمک از ایشان برای ساختن تالشی آباد اظهار کرد: از شما می خواهم تا بنده را یاری کنید تا تالش را بسازیم. وی به افرادی که در سالهای قبل به طرق مختلف باعث شده اند تا به تالش ظلم شود اشاره کرد و گفت: اگر احساس می کنید من هم ظالم هستم و برای عده ای انگشت شمار کار می کنم کمکم نکنید. در جامعه ای که همه با هم کار می کنند ، موجب می شود تا چنین جامعه ای پویا باشد و همه بهره مند شوند.

نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چطور ممکن است که با فردی که درجایی مانند کارخانه چوکا چنین خیانت های بزرگی را انجام می دهد ،هیچ کاری نکرد. کسی که این خیانت را می کند باید اعدامش کرد. در حالی که فقط به رفتن این افراد بسنده می کنند، این افراد نباید بروند، باید پاسخگو باشند، مگر می شود یک نفر چنین ظلمی کند و بعد بگوییم که خب رفت! وی در ادامه اظهار داشت: می گویند شکری کار نمی کند، به عده ای پول می دهند تا در جاهایی مثل قهوه خانه ها بنشینند و بگویند شکری هم کار نکرد، شکری در حال پیگیری، ۱۲ سال خیانت شماست و من از شما نخبگان خواهش می کنم تا کمکم کنید.

وی در پایان، وجود بیکاری در تالش را خاطر نشان کرد و افزود: در تالش بیکاری معنا ندارد. در سال گذشته ۱۹ میلیارد بودجه وارد تالش شده است و می گویند که در سال گذشته برای ۴۸۰۰ نفر شغل ایجاد کردند. بیائید یک گروه آماری تشکیل دهید ببینید این اشتغال زایی که گفته می شود کجا انجام شده است.

Share