سعی کنیم دانشجویانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند، تکلیف محور باشند

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  ۸ دی، غلامرضا ملک‌علیپور در نشستی که با مسئولان فرهنگی و روسای مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در خصوص برگزاری اردوی معنوی راهیان نور در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: محیط دانشجویی مبتنی بر تعلیم و آموزش و تربیت و پرورش است. مسئول سازمان بسیج دانشجویی […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  ۸ دی، غلامرضا ملک‌علیپور در نشستی که با مسئولان فرهنگی و روسای مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در خصوص برگزاری اردوی معنوی راهیان نور در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: محیط دانشجویی مبتنی بر تعلیم و آموزش و تربیت و پرورش است.

سعی کنیم دانشجویانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند، تکلیف محور باشندمسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان خاطرنشان کرد: ما عالمان زیادی در طول تاریخ داشته‌ایم که به علم خود عمل نمی‌کردند؛ انسان عالم باید عاقل باشد، هم بداند و هم به آن عمل نماید.

وی بیان کرد: باید سعی کنیم دانشجویانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند، هدفشان گرفتن مدرک تحصیلی نباشد؛ بلکه فردی تکلیف محور باشند.

ملک‌علیپور برگزاری دوره‌های طرح ولایت را برطرف‌کننده تمامی شبهات دانشجویان دانست و گفت: دانشجو با شرکت در این طرح به پاسخ همه سوالات و شبهات خود دست پیدا می‌کند و این طرح در آینده باید طوری برنامه‌ریزی شود که دانشجویان موسسات علمی کاربردی نیز در این طرح شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۵۲ نفر از دانشجویان موسسات علمی کاربردی استان در اردوی رهیان نور شرکت کرده‌اند، ادامه داد: امسال مرکزی برای دانشجویان شرکت‌کننده در این اردو در اهواز تعریف شده است که دانشجویان از سوم اسفند می‌توانند در این مرکز استقرار و از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان اذعان کرد: ثبت نام این دانشجویان از طریق اینترنت انجام می‌شود و مباحث دیگر از قبیل تهیه راوی، طلبه، بسته فرهنگی و هماهنگی تهیه اتوبوس به عهده سازمان بسیج دانشجویی است.

ملک‌علیپور خاطرنشان کرد: هر تعداد دانشجویی که در این اردوی معنوی شرکت می‌کنند در آینده به عنوان بازوی نظام در مقابله با جنگ نرم خواهند شد.

وی متذکر شد: نسل چهارم انقلاب که از اردوی راهیان نور برگشتند، یکی از فعالین فرهنگی در نظام می‌شوند و ما باید سربازان فرهنگی خود را در عرصه جنگ نرم از دانشجویان شرکت‌کننده در راهیان نور انتخاب کنیم.

Share