سخنرانی لاریجانی در مراسم ۲۲ بهمن قم نیمه کاره ماند+عکس 

به گزارش دیار میرزا به نقل از مشرق دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، سخنران امروز مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر قم بود. سخنرانی که البته برنامه او با حاشیه‌های مواجه شد. حاشیه‌هایی که توانستند سخنرانی رئیس مجلس را نیز قطع کنند و علی لاریجانی مجبور شد تنها به گفتن چند جمله […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از مشرق دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، سخنران امروز مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر قم بود. سخنرانی که البته برنامه او با حاشیه‌های مواجه شد. حاشیه‌هایی که توانستند سخنرانی رئیس مجلس را نیز قطع کنند و علی لاریجانی مجبور شد تنها به گفتن چند جمله کوتاه بسنده کند.

آنچه که در ادامه می‌خوانید، گزارشی است از حاشیه‌های امروز راهپیمایی در شهر قم .

***

* در سطح شهر قم ، مردم ساعاتی پیش از آغاز رسمی مراسم سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب راهپیمایی خود را با نمایش قدرت، وحدت و انسجام ملی با پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهای «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» آغاز کردند.

* علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی که با حضور در شهر مقدس قم قصد داشت از سمت خیابان شهدا به طرف حرم مطهر حرکت کند، به علت بی‌ نظمی ایجاد شده از سوی تعدادی از افراد که اعلام کردند ما با ولایتمداری اینجا حاضریم و مخالف برنامه‌های ضد معیشتی هستیم از سمت خیابان چهارمردان به سمت حرم مطهر حرکت کرد. بی‌نظمی ایجاد شده توسط این افراد لحظاتی بعد با حضور نیروی انتظامی رفع شد.

* عده‌ای از حاضران در راهپیمایی با شعارهایی مبنی بر درخواست رهبر بر اتحاد بین مسوولان به بحث‌های حاشیه‌ای پایان دادند.

* مسیر راهپیمایی مردم قم توسط هلیکوپترها گلباران شد.

* مسیر راهپیمایی بانوان و آقایان به سمت حرم مطهر جدا شد، آقایان از طرف چهارراه شهدا و بانوان از سمت بلوار بهار به طرف حرم مطهر حرکت کردند.

* لاریجانی با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حال سخنرانی بود، که عده‌ای با سردادن شعار “الله اکبر” مانع ادامه سخنرانی وی شدند و لحظاتی بعد آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و امام جمعه قم به ایراد سخنرانی پرداخت.

* صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم، عده اندکی که مشخص بود از قبل سازماندهی شده بودند، تلاش کردند با برخی شعارها علیه رئیس مجلس مانع سخنرانی علی لاریجانی شوند و در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم ایجاد آشوب کنند.
رئیس مجلس پس از شعارهای این افراد سخنرانی خود را نیمه تمام گذاشت.

* پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت نیز درباره ماجرای نیمه تمام ماندن سخنرانی علی لاریجانی نوشت:‌صبح امرور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم عده اندکی که مشخص بود از قبل سازماندهی شده بودند، تلاش کردند با برخی شعارها علیه رئیس مجلس مانع سخنرانی لاریجانی در مراسم شوند و در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم ایجاد آشوب کنند.

* علی لاریجانی در سخنان خود در جمع راهپیمایان سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر قم، گفت: مردم قم همیشه پشتیبانی از ولایت و انقلاب را ثابت کرده‌اند و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی شکست مستکبران، منحرفین و لیبرال ها است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، نظام ضد دینی و ضد اسلامی را از میان برد و ایران با راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و آرمانهای امام خمینی (ره) زلزله سیاسی را برای جهان اسلام به اثبات رساند.

لاریجانی تأکید کرد: این انقلاب به پشتوانه روحانیت توانست تحلیل گران غربی و مستکبران جهانی را شگفت زده کند.

رئیس مجلس گفت: ۲۲ بهمن ثابت کرد که مردم در بیعت خود با رهبری و ولایت ثابت قدم هستند و توطئه ها و سخنان منحرفان نمی تواند مانع از حرکت این ملت به سمت آرمان های انقلاب اسلامی باشد.

لاریجانی به دلیل شعارهای عده‌ای در حاشیه مراسم نتوانست سخنرانی خود را ادامه دهد.

تصاویر شماری از معترضان صبح امروز با شعار دادن و حمله فیزیکی و پرتاب کفش، مهر و سنگ به سمت تریبون سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن در صحن حرم حضرت معصومه در قم، مانع از ادامه سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شدند.

 

Share