هزینه ٢ میلیاردی نامزد رشتی در انتخابات مجلس

«دیار میرزا»: به منظور آگاهی مخاطبان از شنیده‌ها و خبرهای خاص که گاهی اوقات در مجامع استانی و کشوری ظهور می کند و برای تسریع در امر اطلاع‌‌رسانی و بهره‌مندی مخاطبین از این اخبار، در نظر دارد هر روز و یا به فاصله هر چند روز برخی از اخبار را در قالب بسته‌ای ارائه ‌کند. […]

«دیار میرزا»: به منظور آگاهی مخاطبان از شنیده‌ها و خبرهای خاص که گاهی اوقات در مجامع استانی و کشوری ظهور می کند و برای تسریع در امر اطلاع‌‌رسانی و بهره‌مندی مخاطبین از این اخبار، در نظر دارد هر روز و یا به فاصله هر چند روز برخی از اخبار را در قالب بسته‌ای ارائه ‌کند.

*ایرانی‌ها مثل میخ هستند!

http://www.fararu.com/images/docs/000034/n00034642-r-b-004.jpg

نانسی پلوسی، رهبر دموکرات‌های مجلس آمریکا در واکنش به راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن گفت: نمی‌دانم چه بگویم!. ایرانی‌ها مرا به یاد میخ می‌اندازند. هرچه بیشتر به آنها می‌کوبی سفتتر می‌شوند!. اصولا روانشناسی آنها متفاوت است و تعریفی از این رفتار در کتابهای ما نیست!

*به ایران باج ندهید!!

http://www.islamtimes.org/images/docs/000086/n00086671-b.jpg

سعود الفیصل وزیر امور خارجه پیر عربستان گفته است: ریاض با هرکونه باج و امتیازدهی به رژیم ایران درباره برنامه هسته‌ای ین کشور مخالف است.

*انقلاب نیروی منت‌گذار نمی‌خواهد!

http://www.enekasonline.com/fa/wp-content/uploads/2012/12/160002_orig.jpg

کامران باقری لنکرانی گفت: باید بدون منت برای انقلاب کار کنیم. انقلاب به هیچ نیروی منت‌گذاری نیاز ندارد.

*جریان ضد ولایت فقیه با علم امام زمان (عج) به میدان می‌آید

http://resalaat.ir/images/NewsImages/4346.jpg

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: انحراف مولود فتنه است و این دو در هدف مشترک هستند. هدف این دو خارج کردن دین و ولایت از عرصه اجتماع و تسلط بر مردم است. در آینده جریان ضد ولایت فقیه با علم امام زمان (عج) به میدان می‌آید.

*زمینه فتنه بعدی در اختلاف مسئولان است

http://yazdfarda.com/media/news_img/image_61780.jpeg

حجت‌الاسلام حمید رسایی گفت: سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “هر کسی که تا روز انتخابات به اختلاف دمن بزند، خائن است” به این معنی است که زمینه فتنه بعدی در اختلاف مسئولان است.

*ناوهای آمریکایی ارزش قوطی کنسرو را هم ندارد!

http://www.jebhepaydari.ir/attachment/97468.jpg

سردار نقدی گفت: دوران حاکمیت ناوها به پایان رسیده است و امروز روز اراده ملت‌ها است. ناوهای آمریکا در میدان رزم به اندازه قوطی کنسروی ارزش ندارد!

*قالیباف به زبان خودش موضع گرفت!

http://maslahat.ir/SiteCollectionImages/%D8%A7%D8%B9%D8%B6%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D8%AC%D9%85%D8%B9/Mozafar-L.jpg

حسن مظفر گفت: خطر جریان انحراف کمتر از فتنه نیست. قالیباف در جریان فتنه ۸۸ موضع‌گیری کرد اما به بیان خودش. کسانی که زیر یک درصد رای دارند نمی‌توانند وارد عرصه انتخابات شوند.

*جلسه جبهه پایداری در منزل حامی احمدی‌نژاد

http://www.qudsonline.ir/Images/News/Smal_Pic/19-10-1390/IMAGE634617362824447500.jpg

بنا بر شنیده‌ها، نخستین جلسه انتخاباتی جبهه پایداری در کرمانشاه در منزل یکی از ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد در انتخابات دهم برگزار شده است.

*«زنده باد بهار» در استانداری‌ها!

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1391/11/23/274095_772.jpg

بر اساس شنیده‌ها، کتابچه‌هایی با مضامین نقاشی و نامه‌های کودکان برای احمدی‌نژاد در استانداری‌ها و مدیران کل استان‌ها توزیع شده است که کلید واژه «زنده باد بهار» روی جلد آن خودنمایی می‌کند.

*نیت هاشمی و خاتمی مشخص شد!

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1391/6/14/208648_108.jpg

بر اساس شنیده‌ها، تابش نماینده یزد در جلسه‌ای گفته است: دغذغه هاشمی و خاتمی مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

*این خانم سیمرغ انقلاب را برد!!

افسران - این خانم "سیمـــــــــ ــــــــــــ ــــــــــــ ــــــــــرغ " بلورین گرفته.

پگاه آهنگری که سابقه همکاری با ضد انقلاب به ویژه در ایام فتنه ۸۸ را در پرونده خود دارد برنده جایزه سیمرغ بلورین مهمترین جشنواره هنری انقلاب اسلامی شد.

نامبرده دارای پرونده کیفری است و حتی مدتی به دلیل ارتباط با ضد انقلاب و همکاری با بی‌بی‌سی و دیگر رسانه‌های معاند زندانی بود.

*اگر مانع خاتمی نشوند پیروز انتخابات می‌شود!!

افسران - خبر انتخابات خاتمی.

علی شکوری راد از اعضای اصلاح‌طلبان گفته است: بر خلاف فشارهای حکومت بر اصلاح‌طلبان، اگر محمد خاتمی کاندید انتخابات ۹۲ شود قطعا رای می‌آورد!!

*سردار شاطری می‌توانست رئیس جمهور لبنان شود!

http://www.al-monitor.com/files/live/sites/almonitor/files/contributed/jnt_news_iranian-general-hassan-shateri-assasinated-syria-hezbollah/1-RTR3DS7T.jpg?t=thumbnail_578

یکی از نزدیکان سردار شهید شاطری گفته است: حاج حسن اگر کاندید انتخابات ریاست جمهوری لبنان می‌شد، آنقدر محبوبیت داشت تا بتواند رئیس جمهور لبنان شود!.

*سخنرانی حسن کربلایی لغو شد!

http://www.guilanonline.ir/images/content/t3_887471t3_989092100.jpg

بر اساس شنیده‌ها حسن کربلایی مسئول حزب موتلفه گیلان گفته است: «به مناسبت دهه فجر قرار بود مراسمی از طرف حوزه مقاومت شهری لنگرود برگزار شود و من سخنران این مراسم بودم. اما شب قبل از سخنرانی به من زنگ زدند و گفتند از بالا! گفته‌اند: کربلایی نباید بیاید!!».

بنا بر گفته برخی منابع، دلیل این کار مواضع اخیر یکی از مسئولان ارشد حزب موتلفه اسلامی کشور است.

*لعنت بر کسانی که …!!

بر اساس شنیده‌ها، ایرج ندیمی اخیرا در جمعی گفته است: لعنت بر کسانی که نگذاشتند من در انتخابات دوره هشتم مجلس نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل شوم!!.

* ۲ میلیارد هزینه کردم!!

http://www.javanonline.ir/images/docs/000502/n00502766-b.jpg

بنا بر شنیده‌ها، یکی از نامزدهای رشت در انتخابات مجلس نهم گفته است: در جریان انتخابات سال گذشته ۲ میلیارد تومان خرج کرده است!!.

وی همچنین پیش از انتخابات گفته بود: به احتمال زیاد رای می‌آوریم. اگر هم رای نیاوردیم پول هست!!.

منبع :دیارباران

 

Share