طی پیامی

رهبر معظم انقلاب درگذشت دکتر حسن حبیبی را تسلیت گفتند

به گزارش دیارمیرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت آقای دکتر حسن حبیبی را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با دریغ و تأسف خبر درگذشت یار دیرین انقلاب و دانشمند متعهد مرحوم […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت آقای دکتر حسن حبیبی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم13910828000276_PhotoA

با دریغ و تأسف خبر درگذشت یار دیرین انقلاب و دانشمند متعهد مرحوم مغفور آقای دکتر حسن حبیبی رحمه‌الله‌علیه را دریافت کردم.

ایشان مؤمنی صادق و پارسا و خدوم بود. تاریخچه‌ خدمات وی به نظام جمهوری اسلامی از پیش از انقلاب و به‌هنگام تدوین پیش‌نویس قانون اساسی آغاز شده و در طول سالهای متمادی در عضویت شورای انقلاب و سپس بر عهده گرفتن مسئولیتهای بزرگ دیگر ادامه یافته است. بیماری جانکاه و طولانی وی، صبر و تسلیم و توکل او را نیز بر فهرست مزایای شخصیتی وی افزود و امید است رحمت و مغفرت و رضوان الهی شامل حال ایشان گردد. لازم می‌دانم به همسر گرامی و باوفای ایشان و دیگر بازماندگان و نیز به همکاران و علاقه‌مندان به آن فقید سعید تسلیت خویش را تقدیم نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای

۱۲ بهمن

Share