رسایی:هاشمی قطعا کاندید انتخابات می‌شود

رسایی با تاکید بر اینکه رهبری در جلسه‌ای با مسئولان عالی نظام، وزرای اقتصادی و روسای کمیسیون‌های اقتصادی از مسئولان گلایه کردند، اضافه کرد: به شهادت کسانی که در این جلسه حضور داشتند رهبری می‌گویند به جای تقابل، تعامل داشته باشید و اگر رویه خود را ادامه دهید، شما مسئولان را به خدا واگذار می‌کنم.

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از فارس حجت الاسلام حمید رسایی در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه موسوی و کروبی عناصر سوخته‌ای هستند و عناصر دیگری برای فتنه آینده مدیریت می‌شوند، اظهار کرد: انتخابات سال آینده از منظر سبد رای دوقطبی خواهد بود و آقای هاشمی رفسنجانی قطعا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با تاکید بر اینکه آقای هاشمی در جلسه‌ای که داشت به جمع‌بندی رسید که هر کسی غیر از وی، خاتمی یا سید حسن خمینی در انتخابات حضور پیدا کند به بن بست می‌رسند، تصریح کرد: طراحی انتخاباتی آن‌ها این گونه است که تا زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری بر روی سید محمد خاتمی متمرکز خواهند شد و وی قرار شده است نه نگوید اما در زمان ثبت نام طبق توافق صورت گرفته هاشمی رفسنجانی کاندیدا خواهد شد.

*مشایی در صورت تایید صلاحیت، کاندیدا می‌شود

عضو جبهه پایداری با اشاره به اینکه اگر شورای نگهبان تایید کند مشایی حتما در انتخابات حضور خواهد داشت، اضافه کرد: سبد رای مشایی و هاشمی یک پایگاه است که سعی خواهند کرد ۶۰ درصد آرای خاکستری را به خود اختصاص دهند.

رسایی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف در انتخابات سال آینده پایین آوردن مشارکت مردم خواهد بود که این خود یک فتنه برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: در اینکه احمدی نژاد دیگر در مسیر سال ۸۴ نیست تردیدی وجود ندارد.

عضو جبهه پایداری اضافه کرد: الهام قطعا از کاندیداهای ریاست جمهوری نخواهد بود و گزینه اول دولت مشایی است اما گزینه‌های بعدی را نمی‌دانیم.

هاشمی قطعا کاندید انتخابات می‌شود/ احمدی نژاد درمسیر سال۸۴ نیست

*برای دادگاهی شدن آمادگی کامل دارم

عضو جبهه پایداری با تاکید بر اینکه اگر قرار باشد در خصوص اظهار نظرهای خود در مجلس در مورد هاشمی دادگاهی شود آمادگی کامل دارد، تصریح کرد: چرا قبل از اینکه تحقیقات تمام شود، مهدی هاشمی با قید وثیقه ۱۰ میلیاردی آزاد شده است.

رسایی با اشاره به اینکه برخی افراد دارند سعی می‌کنند مهدی هاشمی از بعد اقتصادی تبرئه شود، اضافه کرد: مهمترین اتهام مهدی هاشمی بیش از آن که سیاسی و امنیتی باشد، اقتصادی است و بنیان مالی اصلی فتنه ۸۸ از همان جا منشا می‌گیرد و البته با توجه به اینکه تحقیق و تفحص را از دانشگاه آزاد آغاز کرده‌ایم احتمالا منبع تغذیه مالی فتنه ۸۸ را پیدا خواهیم کرد.

وی در خصوص نقش دولت در گرانی گفت: قطعا بی‌تدبیری‌هایی وجود دارد اما اینکه دولت به طور عمد بازار را آشفته کند با عقل جور در نمی‌آید.

*مثلث مردودین فتنه اخلاقی

عضو جبهه پایداری با تاکید بر اینکه یکی از تلخ‌ترین روزهای انقلاب در روز یکشنبه رقم خورد، تصریح کرد: نخستین مردودین این فتنه اخلاقی استیضاح کنندگان بودند.

رسایی با اشاره به اینکه با مرتضوی موافق نیست، اضافه کرد: اگر مرتضوی در پرونده کهریزک متهم است، دادستان نیز در مورد پرونده ستار بهشتی باید توضیح دهد.

وی دومین مردود فتنه اخلاقی روز یکشنبه را رئیس جمهور دانست و اضافه کرد: احمدی نژاد اصلا برای دفاع از شیخ الاسلام نیامده بود، بلکه آمده بود وی را قربانی کند در حالی که اگر گارد نمی‌گرفت مجلس به وزیر کار قطعا رای می‌داد.

عضو جبهه پایداری با اشاره به اینکه صحبت‌های علی لاریجانی تا زمانی که به شخصیت رئیس جمهور توهین نکرد مناسب بود، تصریح کرد: از آن جا به بعد لاریجانی و تنی چند از نمایندگان دیگر که به احمدی نژاد توهین کردند جزء مردودین این فتنه اخلاقی قرار گرفتند.

*وقتی رهبری مسئولان را به خدا واگذار کند

رسایی با تاکید بر اینکه رهبری در جلسه‌ای با مسئولان عالی نظام، وزرای اقتصادی و روسای کمیسیون‌های اقتصادی از مسئولان گلایه کردند، اضافه کرد: به شهادت کسانی که در این جلسه حضور داشتند رهبری می‌گویند به جای تقابل، تعامل داشته باشید و اگر رویه خود را ادامه دهید، شما مسئولان را به خدا واگذار می‌کنم.

*درخواست‌های فاضل لاریجانی از مرتضوی پیگیری شود

وی با اشاره به اینکه چرا رئیس دستگاه قضایی مرتضوی را ۲۴ ساعت بعد بازداشت می‌کند اما فاضل لاریجانی را بازداشت نمی‌کند، اضافه کرد: ما قبول داریم کار احمدی نژاد برای نشان دادن آن فیلم صحیح نبود اما حرف‌هایی که آنجا زده شده است، چرا پیگیری نمی‌شود.

Share