رئیس پلیس گیلان: تکریم ارباب رجوع جزو وظایف اصلی پلیس است

به گزارش  دیارمیرزا از رشت، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در همایش رؤسای بازرسی پلیس‌های تخصصی و فرماندهان شهرستان‌ها، بازرسان را امین‌های واقعی مسئولان و جامعه دانست. وی اظهار کرد: بازرسی که وظایف خود را دقیق، به‌موقع و با رعایت قوانین انجام دهد می‌تواند سلامت کاری را در مجموعه اداری ارتقا دهد و با این امر موجب رضای باری […]

به گزارش  دیارمیرزا از رشت، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در همایش رؤسای بازرسی پلیس‌های تخصصی و فرماندهان شهرستان‌ها، بازرسان را امین‌های واقعی مسئولان و جامعه دانست.

وی اظهار کرد: بازرسی که وظایف خود را دقیق، به‌موقع و با رعایت قوانین انجام دهد می‌تواند سلامت کاری را در مجموعه اداری ارتقا دهد و با این امر موجب رضای باری تعالی و در نهایت دلگرمی مردم و ارباب رجوع را فراهم کند.

به گفته فرمانده انتظامی گیلان، با اجرای خواسته منطقی ارائه دهندگان خدمات و مناسب بودن محیط و برطرف کردن مشکلات اداری، زمینه برای رضایت ارباب رجوع مهیا می‌شود.

وی رسیدگی به‌موقع به خواسته‌های مردمی و تکریم ارباب رجوع را اصلی جدا نشدنی از وظایف پلیس نامید و خاطرنشان کرد: تمام تلاش پلیس برای آرامش، آسایش و امنیت مردم است.

قائدرحمتی از رؤسای بازرسی پلیس خواست تا با نظارت از واحدهای اجرایی به خوبی از آمادگی پلیس برای تامین امنیت آگاه شوند و با ارائه راهکار، فرماندهان را در کنترل زیرمجموعه‌های خود یاری کنند.

وی بر ضرورت برطرف کردن معایب و نواقص بازدیدهای صورت گرفته در مجموعه اداری تاکید کرد و یادآور شد: قصور در برطرف کردن نواقص و معایب احصا شده به لحاظ عوارض نامطلوبی که بر جای می‌گذارد پذیرفته نیست و شخص قاصر باید تنبیه شود.

فرمانده انتظامی گیلان خوش اخلاقی در هنگام انجام ماموریت را از وظایف یک پلیس مسلمان دانست و خاطرنشان کرد: تشویق ماموران خوش اخلاق که قانون را با قاطعیت و به خوبی اجرا می‌کنند زمینه‌ساز همگانی شدن حسن انجام کار در جامعه می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

Share