عسگراولادي:

رئیس‌جمهور مراقب اطرافیان باشد/درصدد تطهیر،تبرئه و رفع حصر هیچکس نیستم

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری عسگر اولادی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: با زبان نصح مشفقانه عرض می‌کنم تعریف از یک نفر در حد عصمت و مهر تائید به برخی از رویکردهای انحرافی صحیح نیست باید از آن پرهیز کرد؛ کوبیدن بر طبل واگرایی در میان اصولگرایان و دست رد بر سینه برخی نخبگان دلسوز خلاف توصیه های مقام معظم رهبری است.

به گزارش دیار میرزا به نقل از  خبرگزاری مهر، حبیب‌الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری که در نشست مشترک شورای مرکزی، دبیران استان‌های حزب مؤتلفه اسلامی و هیات اجرایی این حزب با تبریک فرارسیدن هفته وحدت، ولادت پیامبر اعظم و میلاد امام جعفر صادق (ع) اظهارداشت: بیداری اسلامی در منطقه، اسلامی شدن کشورهای اسلامی و رهایی از سلطه کفر، الحاد و نفاق است و ما در آستانه جهانی شدن اسلام و مکتب نجات بخش پیامبر اعظم اسلام هستیم همه جا عطر حضور ملت‌ها و ظهور مولایمان امام زمان (عج) را حس می‌کنیم.

رئیس جبهه پیروان تصریح کرد: مسلمانان یک خدا، یک قبله، یک کتاب و یک پیامبر دارند و با همین می‌توانند به سوی همگرایی و وحدت بروند و ندای توحید، اسلام و پرستش خداوند بزرگ و پرهیز از طاغوت‌های زمان را جهانی کنند.
عسگراولادی طرح اسلام ایرانی و مکتب ایرانی را یک انحراف دانست و اظهار داشت: برجسته کردن ایران قبل از اسلام، تجلیل از داریوش و کورش در این شرایط یک رویکرد انحرافی است و ما را از روند تحولات در جهان اسلام از یکپارچگی امت اسلام دور می‌کند.
وی ادامه داد: آمریکائی‌ها می‌خواهند عرب‌ها را با اسلام عربی، ترک‌ها را با اسلام ترکی و عثمانی، ایرانی‌ها را با اسلام ایرانی و شاهنشاهی و دیگر ملل اسلامی را با اسلام سکولار شقه شقه و لقمه لقمه کند و با چاشنی تروریسم، سلفی‌گری و اسلام تکفیری به سمت واگرایی و نابودی کشاند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به امنیت ایران اسلامی و اقتدار ملت ایران گفت: امروز در ایران حکومت مردم سالاری دینی مستقر است که چون کوه در برابر توطئه‌های غرب در جهان اسلام ایستاده است؛ امروز حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای چون خورشیدی فروزان در ایران و جهان اسلام می‌درخشد و نور هدایت امامت امت اسلامی، چشم‌های دشمنان اسلام به‌ویژه آمریکا را خیره کرده است، امروز در ایران یک دولت مقتدر با ثبات مستقر است و ملت پشتیبان آنست.
وی تصریح کرد: ما به‌زودی مشکلات کنونی را پشت سر خواهیم گذارد انشاءالله تهدیدها و تحریم‌های غرب را به فرصت تبدیل کرده و خواهیم کرد.
عسگراولادی اضافه‌کرد: بنده چندی پیش طی نوشته‌ای سخن از برخی انحرافات به میان آوردم و گفتم انحراف چیست و منحرف کیست و گله‌هایی کردم؛ از آن جمله گفتم طرح مکتب ایرانی و اسلام ایرانی یک انحراف است؛ اینجا می‌خواهم تصریح کنم این به معنای آن نیست که رئیس‌جمهور عزیز ما جزو منحرفین است یا اینکه دولت ما دولت انحراف است، وزرای عزیز ما که شب و روز در تلاش هستند و مشغول به خدمت هستند خدای ناکرده منحرف هستند؛ ما گله‌هایی که از آقای احمدی‌نژاد داریم صریح می‌گوئیم امّا نباید در طرح نقدها و گله‌ها افراط و تفریط کنیم.
images
عسگر اولادی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: با زبان نصح مشفقانه عرض می‌کنم تعریف از یک نفر در حد عصمت و مهر تائید به برخی از رویکردهای انحرافی صحیح نیست باید از آن پرهیز کرد؛ کوبیدن بر طبل واگرایی در میان اصولگرایان و دست رد بر سینه برخی نخبگان دلسوز خلاف توصیه های مقام معظم رهبری است.
وی افزود: دولت نهم و دهم همانند دولت‌های گذشته در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی خدماتی به اسلام و ایران و ملت بزرگ ما کرده که ستودنی است و رکوردهای جدیدی از خدمت و پیشرفت کشور ارایه کرده است؛ طبیعی است با این حجم عظیم خدمات ارائه شده، ضعف‌ها و نقاط منفی نیز در کارنامه وجود دارد.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به گردانندگان روزنامه ایران در همگرایی با حرکت‌های انحرافی گفت: روزنامه ایران ارگان دولت است رئیس‌جمهور باید مراقب ارگان دولت باشد اگر دولت شعارش مهرورزی است نباید ارگان دولت هرکس را که می‌خواهد نفس بکشد، بکوبد؛ سیاه و سفید دیدن همه به وحدت ملی آسیب می‌زند، بنده با زبان اخلاص و خیرخواهی می‌گویم آقای رئیس‌جمهور باید مراقب اطرافیان خود باشد برخی از بزرگان ما در انقلاب این مراقبت را نکردند و به بیراهه کشیده شدند.
وی تاکید کرد: نباید به فضای سوءظن در گفت‌گوهای سیاسی دامن زد؛ نقدها باید مشفقانه و در جهت اصلاح جامعه باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوالات دبیران استانها و نقد برخی دلسوزان به ویژه اهل رسانه درباره مواضع اخیر خود خاطر نشان کرد: فتنه گران و فتنه سازان می‌خواهند شکاف‌ها و گسل‌های اجتماعی در جامعه را فعال نگه دارند و گسل‌های جدیدی در آستانه انتخابات پدید آورند.
وی تاکید کرد: ما بر اساس یک رهنمود قرآنی باید با بندگان خدا به بهترین روش سخن بگوئیم و اجازه ندهیم شیطان بین ما فتنه و فساد پدید آورد؛ رهبری انقلاب اسلامی و مردم هوشمند ما فتنه را مهار کردند و آن را دور زدند؛ مطالبی که گفتم ناظر به آینده است ما باید از گذشته عبور کنیم و جلوی بازتولید فتنه جدید را بگیریم. ما باید راهی بازکنیم آنها که غافلانه رفته‌اند هوشمندانه و متواضعانه بازگردند و اینها که در خیمه امام و انقلاب مانده‌اند مومنانه راهی که امام راحل گشودند و رهبری انقلاب با صلابت هدایت می فرمایند را تا پایان به سلامت طی کنند.
عسگراولادی اظهارداشت: باید فضایی ایجاد کنیم همه احساس تنفس کنند و راه تنفس سرویس‌های جاسوسی و افراطیون را در گفت‌وگوهای سیاسی ببندیم؛ فضای سیاسی کشور را باید تلطیف کرد تا همه حرف خودشان را بزنند مطمئن باشید در این فضا صدای تبری از دشمن بویژه آمریکا هم شنیده خواهد شد.
وی افزود: در این مدت نقدهای مشفقانه‌ای از طرف دوستان مطرح شد بنده بسیار آنها را سودمند یافتم ما باید تواصی به حق و تواصی به صبر داشته باشیم. منطق بنده در این مواضع فراحزبی و فراجناحی است و نوعی دغدغه اسلامی و ملی است  برخی دوستان اصرار دارند بخشی از مواضع مرا نادیده بگیرند و با بزرگ کردن برخی مسائل یک کیفر خواست علیه اهل فتنه را تکرار کنند؛ این تکرار حرف های گذشته است  ما باید برای برون رفت از فضای کنونی حرف جدید بزنیم.
عسگر اولادی تاکید کرد: من در صدد تطهیر و تبرئه و تخفیف و رفع حصر هیچکس نیستم این مسئله صاحب دارد به مقامات قضایی و امنیتی مربوط است.
وی همچنین تصریح کرد: فتنه ساز و فتنه گر اصلی آمریکای شیطان، رژیم صهیونیستی غاصب و انگلیس مکار هستند و برخی هم در داخل برای این فتنه  گری بسترسازی کردند؛ برخی از اصلاح‌طلبان با این فتنه همراهی کردند، برخی سکوت کردند و برخی هم رضایت به آن ندادند بنابر این مرز بین فتنه و جریان اصلاح‌طلبی باید دیده شود.
عسگراولادی گفت: اکنون باید راهی پیدا کرد این همراهی و بسترسازی متوقف شود نخبگان جامعه این توانایی را دارند که توطئه فتنه سازی را متوقف کنند و فضا را به نحوی تلطیف کنند تا با سلامت و موفقیت از پیچ تند تاریخی عبور کنیم؛ ما تاریخ انقلاب اسلامی را با همه فراز و فرودهایش، برای نسل‌های بعد حفظ کنیم و انشاءالله این نظام الهی را به صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بوسیله نایب برحقش تحویل نمائیم.
وی با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر گفت: آموزه های امام خمینی(ره) چون نوری در قلوب همه ما هنوز نورافشانی دارد ما باید از این نور ظلمت اختلافات و مشکلات را بشکافیم و جلو برویم توقف در گذشته کمکی به ما نخواهد کرد؛ ما باید به آینده روشن کشور و انقلاب فکر کنیم.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: با مدد خداوند رژیم‌های استکباری و ابرقدرت‌ها امروز با بحران‌ها و مشکلات زیادی روبرو هستند که یکی از آنها خیزش جوانان مستضعف در برابر سرمایه داری متجاوز و ستم پیشه است و چون کوه یخی در حال ذوب شدن در برابر عظمت انقلاب جهانی اسلام هستند و حرارت و شور انقلابی مردم مسلمان ایران ذوب انها را تسریع می‌کند.
وی در پایان گفت: فروپاشی شوروی آغاز این راه بود جوامع غربی و لیبرالیسم در آستانه یک پرتگاه تاریخی قرار دارند، اگر وحدت خود را حفظ کنیم انشاءالله شاهد اضمحلال آنها هم خواهیم بود.
Share