دیدار مسئولین خشکبیجار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان + عکس

به گزارش دیار میرزا به نقل از خوبان خبر : به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) روز یک شنبه (۱۳۹۱/۱۱/۱)، جمعی از مسئولین خشکبیجار با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه ی رشت در بیت معظم له دیدار و گفتگو نمودند. در این دیدار که با حضور پیرخندان […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از خوبان خبر : به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) روز یک شنبه (۱۳۹۱/۱۱/۱)، جمعی از مسئولین خشکبیجار با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه ی رشت در بیت معظم له دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار که با حضور پیرخندان بخشدار خشکبیجار، عبدالحسین زاده شهردار، تحیری رئیس شورای شهر و اعضای شورای اسلامی‌شهر خشکبیجار صورت گرفت، آیت الله قربانی بر حل تمام مشکلات مردم خشکبیجار تاکید کردند.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان هم چنین در خصوص نصب دروازه قرآن در خشکبیجار ابراز نمودند: با نصب دروازه قرآن در خشکبیجار توسط شهرداری و شورای شهر ، آبرویی به منطقه بخشیده شده است.ایشان هم چنین تصریح کردند که خود شخصاً از این پروژه بازدید کرده اند.

در ابتدای این دیدار نیز، عبدالحسین زاده شهردار خشکبیجار ضمن عرض سلام و ارادات مردم ولایت مدار بخش خشکبیجار به آیت الله قربانی ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بخش خشکبیجار و مشکلات این بخش را خدمت معظم له ارائه نمودند.
شهردار هم چنین در خصوص نبود برخی ادارات در بخش و مشکلات مردم درخصوص مراجعه به خمام و شهرهای همجوار و کم عرض بودن جاده خمام به خشکبیجار که منجر به بروز تصادفاتی در این جاده شده سخنانی را ایراد نمود.
آیت الله قربانی هم چنین قول مساعد دادند که در صورت امکان حتماً به خشکبیجار بیایند و از نزدیک با مردم دیدار کنند.

SAM_1888

SAM_1891

SAM_1899

SAM_1908

Share