دیدار انتخاباتی جمعیت آبادگران جوان با قالیباف

دیار میرزا :تعدادی از اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان با محمد باقر قالیباف نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش تسنیم، تعدادی از اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان با محمد باقر قالیباف یکی از اعضای ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان دیدار و گفت‌گو کردند. در این دیدار که اخیراً برگزار شده، […]

دیار میرزا :تعدادی از اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان با محمد باقر قالیباف نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش تسنیم، تعدادی از اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان با محمد باقر قالیباف یکی از اعضای ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان دیدار و گفت‌گو کردند. در این دیدار که اخیراً برگزار شده، اعضای جمعیت آبادگران جوان بر وحدت اصولگرایان و رسیدن به یک نامزد واحد در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند. در این دیدار انتخاباتی، حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران، محمدی عضو شورای مرکزی و یکی دیگر از اعضای شورای مرکزی این جمعیت حضور داشتند.
255390_288
جمعیت آبادگران جوان پیش از این با محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و اسدالله بادامچیان رئیس ستاد انتخابات شوراهای جبهه پیروان خط امام و رهبری دیدار و گفت‌وگو کرده بودند. دیدارهای جمعیت آبادگران جوان با نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد. در دیدار جمعیت آبادگران جوان هیچ موضوعی در خصوص حمایت این جمعیت از کاندیداتوری محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری مطرح نشده است.

Share