جبار کوچکی نژاد

دفاع جانانه نماینده رشت از سعید مرتضوی!!!!!!!

نماینده رشت با تأکید بر اینکه مرتضوی همچنین در دوران مدیریت کوتاه مدت خود در سازمان تامین اجتماعی، حدود ۱۲۰۰ میلیون تومان بدهی این سازمان به بیمارستان‌ها و داروسازان را پرداخت کرد، خاطرنشان کرد: مرتضوی همچنین توانست به وضعیت شستا سر و سامان داده و این مجموعه را از خودکامگی و ورشکستگی نجات دهد

به گزارش دیار میرزا به نقل از شبکه ایران: جبار کوچکی ن‍ژاد با بیان این مطلب که مرتضوی در دوران فتنه که عده ای همه مقدسات را زیر سؤال بردند، شجاعانه با فتنه گران برخورد کرد، خاطر نشان کرد: مرتضوی در همین ایام، دانه درشت های فتنه و همچنین متخلفان ۱۸ تیر را به پای میز محاکمه کشاند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان معتقد است با توجه به شناختی که از توکلی دارد، وی نیز به طور قطع گذشته مرتضوی در این خصوص را تأیید می کند ، اما گویا برخی اغراض و اهداف سیاسی و اقتصادی، ‌آقایان را برای مخالفت با وی حتی تا پای برکناری وزیرتعاون‌،‌ کار و رفاه اجتماعی در این شرایط حساس کشانده است.

وی با تأکید بر این که در شرایطی که به پایان سال نزدیک می شویم و بیش از چند ماه از فعالیت دولت دهم باقی نمانده است، ‌به هیچ وجه استیضاح به صلاح کشور نیست، افزود: در صورت مطرح شدن طرح استیضاح شیخ الاسلام در صحن علنی به طور قطع نمایندگان با رأی بالای مجدداً‌ به ابقای وی رأی خواهند داد.

نماینده رشت اضافه کرد: شاید امثال توکلی برخی ایده های اقتصادی خوبی داشته باشند‌، اما فشارهای که اخیراً‌ به دولت در بخش های مختلف و به ویژه موضوع مرتضوی وارد می کنند،‌خارج از حد متعارف است.کوچکی ن‍ژاد1
وی در ادامه گفت: مرتضوی نه تنها گذشته شفاف و روشنی دارد، بلکه در ایام حضور خود در سازمان تأمین اجتماعی نیز توانسته ثبات مدیریتی خوبی در این سازمان ایجاد کرده و بسیاری از مشکلات این سازمان و مسایل مستمری بگیران و بازنشستگان را حل و فصل کند.
کوچکی نژاد با اشاره به اینکه بررسی مسایل مربوط به کهریزک در حیطه کار قوه قضائیه است،افزود: قوه قضائیه حق دارد افراد را محاکمه کرده و در صورت لزوم از مسئولیت ها ی دولتی منع کند، لذا بهتر است برخی نمایندگان به حیطه وظایف قوه قضائیه ورود نکند،‌ چرا که مباحثی که در مورد مرتضوی مطرح می شود در صلاحیت دستگاه قضایی است،‌نه نماینده مجلس.
کوچکی نژاد در ادامه گفت و گوی خود با شبکه ایران با تأکید بر اینکه مرتضوی سازمان تأمین اجتماعی را از خطر نجات داد، ‌بیان کرد: مرتضوی در کوتاه مدت سازمان تأمین اجتماعی را از آشفتگی ها نجات داده و به ثبات رساند.
جبار کوچکی نژاد با بیان این مطلب که سازمان تأمین اجتماعی،‌ سازمان بسیار مهم و تخصصی است،‌ بیان داشت: با توجه به عملکرد مثبت مرتضوی در این سازمان نباید دوباره شاهد تغییر در روند مدیریتی باشیم،‌ چرا که وی به خوبی توانست وضعیت اسفناک سازمان تأمین اجتماعی را بهبود بخشد.

وی با اشاره به اینکه مرتضوی در دوران مسئوولیت خود در سازمان تأمین اجتماعی بسیار قوی عمل کرد، ‌بیان داشت: وی توانست ۳۵ هزار میلیارد تومان بدهی این سازمان را از دولت دریافت کرده و دوباره به این سازمان باز گرداند.
نماینده رشت با تأکید بر اینکه مرتضوی همچنین در دوران مدیریت کوتاه مدت خود در سازمان تامین اجتماعی، حدود ۱۲۰۰ میلیون تومان بدهی این سازمان به بیمارستان‌ها و داروسازان را پرداخت کرد، خاطرنشان کرد: مرتضوی همچنین توانست به وضعیت شستا سر و سامان داده و این مجموعه را از خودکامگی و ورشکستگی نجات دهد.
وی مرتضوی را گزینه مناسبی برای سازمان تأمین اجتماعی دانست و افزود: مطمئنم با توجه به عملکردی مرتضوی داشته،‌ اگر در صحن علنی رأی گیری در خصوص ریاست وی در سازمان تأمین اجتماعی صورت گیرد، مجلس به وی رأی خواهد داد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان با بیان این مطلب که اکثریت مجلس مشکلی با مرتضوی ندارند، بیان داشت: مرتضوی در کرسی قضاوت نیز به عنوان یک قاضی مستقل، ‌توانمند و خوب عمل کرد و در کسوت ریاست سازمان تأمین اجتماعی نیز علی رغم بحران ها و آشفتگی های حاکم بر این سازمان، به خوبی از عهده حل مشکلات برآمده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی همواره از مدیریت ها یغیر تخصصی آسیب دیده بود،‌افزود: مرتضوی تحولات بزرگی در این سازمان و به ویژه بخش مدیریتی ایجاد کرد‌،‌لذا نمایندگان و به خصوص نمایندگان تهران باید وی را مورد حمایت قرار دهند.
کوچکی نژاد در واکنش به حکم رییس مجلس در ابطال مصوبه اخیر هیات دولت، افزود: با شروع به کار مجلس در روز یکشنبه، قطعا حکم صادر شده از سوی لاریجانی را بررسی می کنیم تا مشخص شود اقدام وی قانونی بوده یا نه؟

پیش‌تر هیأت دولت براساس مصوبه‌ای تمام اختیارات وزیر تعاون در حوزه‌ تأمین اجتماعی را به معاول اول رئیس‌جمهور واگذار کرده بود که براساس آن معاون اول رئیس‌جمهور، سعید مرتضوی را به‌عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی تعیین کرد اما علی لاریجانی با غیرقانونی خواندن این تفویض اختیارات، مصوبه مربوط به آن را باطل کرد.

Share