کاندیدا ریاست جمهوری:

دختران و پسران دوست شرعی باشند!!!!!

دبیر کل مجمع متخصصین با اشاره به مساله تفکیک جنسیتی در دانشگاه هاگفت: معتقدم دختران و پسران باید رابطه آزاد و مشروع داشته باشند و دوست شرعی یکدیگر باشند. حجاب مدنظر من، حداقلی است و نیروی انتظامی نباید در این زمینه دخالت کند.

به گزارش دیار میرزا : خسرو نصیری زاده با اعلام کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در جمع خبرنگاران در کنفرانس خبری که صبح امروز یکشنبه در مجموعه سعدآباد برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص اینکه آیا در آینده با جریان سیاسی خاصی ائتلاف می کنید یا مستقل می مانید؟ گفت: در انتخابات ریاست جمهوری ۴ ضلع یک مربع شرکت می کنند و ما جبهه جدیدی هستیم که با هیچ کدام از جریان های حاضر ائتلاف نمی کنیم. اضلاع این مربع اصولگرایان، اصلاح طلبان و نماینده دولت و نیروهای مستقل هستند.

وی افزود: تنها ضلعی که می تواند نظر نیروهای نظام را جلب کند، ضلع نیروهای مستقل است چراکه بقیه ضلع‌ها در تنش با یکدیگر هستند.

url(2)_0

رقیب من گزینه نهایی اصولگرایان، اصلاح طلبان، دولتی ها و نیروهای مستقل هستند

وی در همین خصوص ادامه داد: رقیب خود را گزینه نهایی اصولگرایان و اصلاح طلبان می دانم و دولتی ها هم کاندیداهای خود را به صورت چراغ خاموش معرفی می کنند، در کنار من نیروهای مستقل دیگری مانند محسن رضایی وجود دارد.

نصیری زاده در پاسخ به سوالی در خصوص مساله تحریم ها و رابطه با آمریکا مدعی شد: کوچکترین مساله ما مساله تحریم ها است که با یک جلسه یک ساعته با طرفین حل می شود. آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که باید مشکلات پیش رو با ایران را حل کنند چراکه ایران باید جایگزین عربستان در ۵۰ ساله آینده شود. آمریکایی ها فشار را بر دولت خود برای تعامل، بیشتر کردند ما نیز در داخل با توجه به سیاست های کلی نظام بدون هیچ گونه تخاصمی تعامل با آمریکا را مدنظر داریم.

مطمئنا پیروز می شوم

دبیرکل مجمع متخصصین ایران با توجه به اهمیت اشتغال و و فارغ التحصیلان در جامعه تصریح کرد: ما باید سالانه ۷۵۰ هزار شغل، مسکن و ازدواج داشته باشیم. من قول می دهم ۱۸ ماه بعد از شروع دولتم اگر کسی اعلام کرد جویای کاراست و کاری برای او نبوده، دسته جمعی استعفا دهیم. چراکه ما شناسنامه کار بوجود می آوریم.

وی با بیان اینکه مطمئنا پیروز انتخابات می شوم و هیچ مانعی بر سر این راه جز هوای نفس خود نمی بینم، افزود: ما با رای بالا پیروز انتخابات می شویم و همه ساز و کار این امر محیا شده است. در جلسه ای با آقای هاشمی ایشان گفتند جایگاه شما را از خیلی ها در دوره های قبلی انتخابات بالاتر می بینم.

نصیری زاده با بیان اینکه دولت فراحزبی و توسعه ورز را شعار دولت خود برگزیده است، بیان کرد: با توجه به کلمه ایران جدید که عنصر ایران اسلامی را دارد برنامه های خود را سازماندهی می کنیم. کشور ما در حال تجزیه نیست که بحث وحدت ملی را مطرح کنیم.

دبیرکل مجمع متخصصین ایران افزود: تمام افتخار من این است که در حاکمیت نبودم و به عنوان دبیرکل سیاسی یک حزب و قشر دانشگاهی هستم.

دختران و پسران دوست شرعی باشند

وی با اشاره به مساله تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها ادامه داد: معتقدم دختران و پسران باید رابطه آزاد و مشروع داشته باشند و دوست شرعی یکدیگر باشند. حجاب مدنظر من، حداقلی است و نیروی انتظامی نباید در این زمینه دخالت کند.

نصیری زاده با تاکید بر اینکه حقوق سیاسی زنان باید در جامعه افزایش پیدا کند، تصریح کرد: قول معاون اولی زن را نمی‌دهم اما اگر گزینه مناسب پیدا شد سعی می کنم مقامات را متقاعد کنم.

منبع: مهر
Share