دکتر حدادعادل در گلزار شهدای رشت

حمایت از رهبری بهترین محور وحدت است + حاشیه ها

اختصاصی دیار میرزا:دکترحداد عادل خاطر نشان کرد: مردم ایران به ویژه نسل جوان که امام راحل را ندیده بودند در کلام ایشان جاذبه‌ای را مشاهده کرده و جان خود را فدای اسلام کردند.

به گزارش اختصاصی دیار میرزا  غلامعلی حدادعادل پیش از ظهر امروز در گلزار شهدای این شهر با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را مطلع رهایی ملت ایران خواند و اظهار کرد: ۱۲ بهمن مطلع دهه فجر است.

وی ادامه داد: ملت ایران روزهای بزرگ و سرنوشت‌سازی در تاریخ خود دارد که ۱۲ بهمن یکی از این روزهاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران دو هزار و ۵۰۰ سال آرزوی رهایی را می‌کشیدند، افزود: مردم ایران با بازگشت امام (ره) در ۱۲ بهمن سال ۵۷ مژده رهایی خود را با جان و دل شنیدند.

وی به مبارزه امام خمینی (ره) در سال ۴۱ در مقابل حکومت ستم‌شاهی اشاره کرد و گفت: امام (ره) در قضیه کاپیتولاسیون فریاد برآورد و در سال ۴۲ امام (ره) را به ترکیه تبعید کردند.

حداد عادل با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) ملت ایران را از سال ۴۲ تا ۵۷ برای قیام آماده کرده بود، خاطر نشان کرد: مردم ایران به ویژه نسل جوان که امام راحل را ندیده بودند در کلام ایشان جاذبه‌ای را مشاهده کرده و جان خود را فدای اسلام کردند.

وی حرکت امام (ره) را با توکل بر خدای بزرگ دانست و بیان کرد: امام (ره) شاه را با نیروی خدایی مردم بیرون کرد و در ۱۲ بهمن پیروزمندانه به کشور بازگشت.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: امام (ره) ۱۱ سال رهبری کشور را به ‌عهده داشتند و هنگام ارتحال جمعیت بیشتری ایشان را بدرقه کردند.

DSC01976

وی با بیان اینکه مردم قبل از پیروزی انقلاب با اطاعت از امام خمینی (ره)پیروی خود را از ولایت فقیه نشان دادند، خاطر نشان کرد: بازگشت ایمان به دل‌‌های مردم ارمغان بازگشت امام خمینی (ره) به ایران است.

حداد عادل حاکمیت دین در جامعه را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امام (ره) حکومت دینی را در جهان احیا کرد.

وی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را ارمغان امام راحل برای کشور نامید و اذعان کرد: امام (ره) دین را از جنبه فردی به صحنه اجتماعی آورد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم متدین نمی‌توانند حکومت سکولار داشته باشند، افزود: امروز دوست و دشمن اعتراف می‌کنند ملتی مستقل‌تر از ملت ایران در جهان وجود ندارد.

وی تکیه ملت ایران را به خدای متعال خواند و خاطر نشان کرد: مردم ایران با بصیرت، سی و چهار سال از انقلاب اسلامی را طی کردند و از این پس آن را با سربلندی ادامه می‌دهند.

حداد عادل به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: فرزندان خمینی (ره) و خامنه‌ای توانستند موجود زنده‌ای را به فضا بفرستند و آن را سالم به زمین بازگردانند.

*ایران اسلامی الگوی جهان اسلام شده است

DSC01997

وی با اشاره به اینکه تمام مردم دنیا چشم به ایران اسلامی دوخته‌اند، بیان کرد: ایران اسلامی اکنون برای جهان اسلام الگو شده است و آثار آن را پس از ۳۴ سال در جهان مشاهده می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: دشمنان نگران گسترش انقلاب اسلامی در جهان هستند و از آن هراس دارند و اعمال تحریم‌ها علیه ایران نشانه خشم استکبار جهانی است.

وی اختلاف در جهان اسلام را مقابله دشمن با بیداری اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: دشمن می‌خواهد مسلمانان را در مقابل همدیگر قرار دهد و باید در کشور وحدت خود را بیشتر کرده و در عرصه جهانی وفاق ایجاد کنیم.

حداد عادل با بیان اینکه وحدت حول محور ولایت فقیه در کشور شکل گرفته است، اظهار کرد: بهترین وحدت حمایت از مقام معظم رهبری است.

 

*ضرورت حضور با بصیرت مردم در انتخابات ۹۲

وی دهه فجر را فرصتی برای حضور در انتخابات سال ۹۲ عنوان کرد و افزود: دشمنان تلاش می‌کنند از فرصت انتخابات سوءاستفاده کنند که ملت باید با بصیرت کامل برای انتخابات خیز بردارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تٱکید بر اینکه ملت ایران اجازه دخالت به بیگانگان را نمی‌دهد، خاطر نشان کرد: ملت ایران در انتخابات سال آینده با سرافرازی راه امام راحل را ادامه می‌دهند.

حاشیه ها :

  • حضور خاندان معظم شهدا در این مراسم بسیار پرنگ بود
  • استاندار گیلان بدلیل سفر به شهرستان رودبار در این جلسه غایب بود
  • آقازاده نماینده سابق مردم رشت به همراه حداد عادل در جایگاه ویژه حضور داشت ولی بعد از مراسم به تنهایی از گلزار خارج شد
  • حضور موتور سوران با موتور های جند میلیونی در مراسم امروز
  • جعفرزاده و تامینی نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی دست در دست هم از گلزار شهدا بیرون امدند و به همراه هم و با یک ماشین از صحن گلزار شهدا خارج شدند
  • پاسخ  حداد عادل  به ابراز احساسات دختران دانش آموز و حضور در جمع دانش آموزان رشتی حاضر در گلزار شهدا
  • خیل عظیمی از حاضران گلزار شهدا بعد از خروج جعفرزاده از گلزارشهدا  به سمت او رفتند و با او به گفتگو نشستند
  • غیبت سردار هامون محمدی در مراسم امروز
  • سردار علیزاده کاندیدا شکسته خورده دوره نهم  مجلس شورای اسلامی دقایقی بسیار کوتاهی در گلزار شهدا حضور پیدا کرد و بسرعت خارج شد
  • محمد علی جلوه کاندیدا شکسته خورده دوره نهم  مجلس شورای اسلامی آخرین نفری بود که به گلزار شهدا آمد و تقریبا حاضران در مراسم گلزار  شهدارا ترک کرده بودند
  • دکتر ثابت قدم شهردار رشت وحاج آقا  اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با هم از گلزار شهدا خارج شدند
  • دختران دانش آموز در پایان مراسم به تمرین سرود پرداختند
  • گرفتن عکس دسته جمعی بابایی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان موتور سوار موتور ۱۲۰ میلیونی
    DSC_0565
Share