حسن روحانی: به هیچ ائتلافی نمی‌پیوندم

به گزارش دیار میرزا “حجت‌الاسلام حسن روحانی” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به اینکه چرا در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نمی‌کند، اظهار داشت: چه کسی گفته است که من در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نمی‌کنم؟ این عضو جامعه روحانیت مبازر ادامه داد: مدتی در جلسات شرکت نمی‌کردم، اما هم‌اکنون شرکت می‌کنم. […]

به گزارش دیار میرزا “حجت‌الاسلام حسن روحانی” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به اینکه چرا در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نمی‌کند، اظهار داشت: چه کسی گفته است که من در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نمی‌کنم؟
این عضو جامعه روحانیت مبازر ادامه داد: مدتی در جلسات شرکت نمی‌کردم، اما هم‌اکنون شرکت می‌کنم.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به اینکه آیا به ائتلاف ۱+۲ خواهید پیوست یا خیر گفت: من نمی‌خواهم به هیچ ائتلافی بپیوندم.
13911105000065_PhotoA
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ورود خود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در حال حاضر زمان زیادی تا انتخابات باقی است، لذا به طور حتم در زمان لازم در این باره صحبت خواهم کرد.
* طرح مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی امکان ندارد
حجت‌الاسلام روحانی درباره طرح مذاکره آمریکا با ایران که از سوی برخی از مقامات آمریکایی مطرح شده است، گفت: ما تنها در صورتی می‌توانیم با آمریکا مذاکره کنیم که مقام معظم رهبری در این‌باره تصمیم بگیرند، لذا در غیر این صورت طرح مذاکره با آمریکا هیچ معنا و مفهومی ندارد.
وی افزود: به دلیل این‌که در ۳۴ سال بعد از انقلاب اسلامی همواره بین دو کشور آمریکا و ایران، تخاصم وجود داشته است و مقامات آمریکایی هیچ‌گاه حسن نیت خود را ثابت نکرده‌اند و طرح مذاکره با این کشور در شرایط فعلی امکان ندارد.
Share