حاشیه جلسه علنی مجلس/چهارپایه دهقان و میزبانی حداد/تماشای عکس از تبلت ندیمی+عکس

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  زندگی؛ در میان گروه های چند نفره نمایندگان گپ و گفت علی مطهری و مسعود پزشکیان قابل توجه بود که با اضافه شدن رسایی عضو جبهه پایداری و نماینده تهران به این جمع دو نفره شکل دیگری پیدا کرد. مطهری و پزشکیان که مشغول گفتگوی درگوشی بودند از حضور […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از  زندگی؛ در میان گروه های چند نفره نمایندگان گپ و گفت علی مطهری و مسعود پزشکیان قابل توجه بود که با اضافه شدن رسایی عضو جبهه پایداری و نماینده تهران به این جمع دو نفره شکل دیگری پیدا کرد.

مطهری و پزشکیان که مشغول گفتگوی درگوشی بودند از حضور رسایی استقبال کردند و رسایی دست بر شانه هر دو انداخته و با گفته هایش آنها را می خنداند.

***

حداد عادل نماینده تهران و رئیس فراکسیون اصولگرایان که اغلب از صندلی خود بلند نمی شود میزبان محمد دهقان عضو هیات رئیسه و بهروز نعمتی نماینده منتقد مجلس نهم بود.

دهقان که گفتگوی خود را طولانی دیده بود چهارپایه ای را کنار صندلی حداد گذاشت و دقایقی به مذاکره با وی پرداخت.

***
ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل تبلت خود که حاوی عکسهایی از خود و همکارانش در صحن علنی بود تماشا می کرد و تعداد زیادی از نمایندگان هم دور او جمع شده بودند و از دیدن عکس ها لذت می بردند.

***

یک سوی دیگر صحن نماینده ای که مشغول گفتگو با همکارش بود تسبیح خود را دور دستش می گرداند .

***

در حالیکه هنوز ساعت کاری مجلس تمام نشده است تعدادی از نمایندگان در حاشیه صحن به پیاده روی پرداخته اند تا خستگی کار از تن به در کنند.

Share