جهت اطلاع مسئولان محترم بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان:

توهین زشت آموزشگاه رانندگی …در رشت به خاندان معظم ایثارگران

اختصاصی دیارمیرزا:این یک هشدار از سوی جوانان عدالت خواه به مدیر آن آموزشگاه… است که اگر ظرف یک هفته آن مطلب توهین آمیز به خاندان معظم ایثارگران و جانبازان را از روی دیوار آموزشگاه خود پاک نکنید از طریق جراید وانتشار اسم آموزشگاه و همچنین شکایت در مراجع حقوقی و قضایی پیگیر این موضوع خواهیم شد.

جهت اطلاع مسئولان محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان  :

توهین زشت آموزشگاه رانندگی …در رشت به خاندان معظم جانبازان و ایثارگران

اختصاصی دیار میرزا : روز گذشته در رشت در حال قدم زدن بودم که چشمم به دیوار یک  آموزشگاه رانندگی افتاد که در آن عبارتی نوشته بود که بسیار ناراحتم کرد بروی آن دیوار نوشته بودند که این آموزشگاه از متقاضیان بیسواد و جانبازان ثبت نام بعمل می آورد. یعنی فرق یک فرد بی سواد با جانبازی که جانش رابرای  ایران اسلامی تقدیم کرده است فقط یک واو عطف می باشد واز منظر آموزشگاه به اصطلاح محترم   در یک سطح هستند ناگهان یاد سخن مقام معظم رهبری افتادم که ایشان در دیدار ایثارگران، در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامى ۲۹/۰۵/۱۳۷۶ فرمودند:

جانبازان ما هنوز در میدان مقاومت و ایستادگى هستند …عزیزان جانباز بدانند که مبارزه‌ى آنها ادامه دارد. جانبازان ما، در تمام دوران جانبازى در حال مجاهدتند. این فضیلت، مخصوص آنها و کسان و همسران و خانواده‌هایشان است، تا وقتى که ان‌شاءالله سلامت و عافیت پیدا کنند.

حالا مایی که همش دم از ایثار و شهادت واحترام به این خاندان می زنیم  بعد از ۳۴ سال از طلوع انقلاب در کشور اسلامی مان باید شاهد اینچنین بی احترامی  از آموزشگاهی که ادعا می کنداز سال ۱۳۵۹ تاسیس شده باشیم  واقعا تحملش  سخت است.

این یک هشدار از سوی سایت جوانان عدالت خواه این شهر به مدیر آن آموزشگاه است که اگر ظرف یک هفته آن مطلب  توهین آمیز به خاندان معظم ایثارگران و جانبازان را از روی دیوار آموزشگاه خود پاک نکند از طریق جراید وانتشار اسم آموزشگاه و همچنین شکایت در مراجع حقوقی و قضایی پیگیر این موضوع خواهیم شد .

مسئولان محترم بنیاد شهید گیلان چشمانتان روشن لطفا پیگیری نمایید

۴/۱۱/۹۱DSC001215

Share