توبه نامه کوچک زاده(نماینده تهران) خطاب به احمدی نژاد!

“دیارمیرزا” – مهدی کوچک زاده، از نمایندگان مجلس نهم، در تازه ترین بروز رسانی وبلاگش، پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با جلسه استیضاح وزیر کار چنین نوشته است: توبه نامه نماینده حامی احمدی نژاد! «آقای رئیس جمهور چون نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف علنا در انتقاد از رفتار شما فرمودند: […]

“دیارمیرزا” – مهدی کوچک زاده، از نمایندگان مجلس نهم، در تازه ترین بروز رسانی وبلاگش، پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با جلسه استیضاح وزیر کار چنین نوشته است:

توبه نامه نماینده حامی احمدی نژاد!

«آقای رئیس جمهور
چون نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف علنا در انتقاد از رفتار شما فرمودند:
“این که رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است”
اگر در پیشگاه خداوند متعال استغفار ننموده و علنا  از رهبری و مردم طلب بخشش  نکنید من هیچ دلیلی برای ترجبح شما بر دیگر روسای قوا و استیضاح کنندگان خطاکار و لجوج نمی بینم!
و بدانید نائب امام زمان و مردم تابع ایشان در مهربانی و گذشت از مولایشان حضرت ولی عصر ارواحنا و ارواح العالمین له الفدا الگو می گیرند خصوصا وقتی معتذر به گواهی نائب امام زمان سابقه ای درخشان را در کارنامه اش ثبت نموده باشد.»

این درحالیست که کوچک زاده تا پیش از این، از جمله حامیان سرسخت دولت مهرورزی، شخص رئیس جمهور و ایضاً سعید مرتضوی بشمار می رفت!

از این رو انتشار چنین نوشته هایی را می توان در حکم استغفار نامه این نماینده از کرده های گذشته و اظهار پشیمانی وی از حمایت های بی قید و شرط از دولت خدمتگزار ارزیابی نمود!

منبع :صراط

Share