تساوی ملوان و فولاد و حاشیه های آن+گزارش تصویری

به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرنگار درسیاهکل از انزلی ، پیش از آغاز مسابقه باشگاه ملوان با فولاد خوزستان ، از عباس رادبرد یکی از قدیمی‌ترین هواداران ملوان و پدر شهید مجید رادبرد تقدیر کرد. *حسین زرگر در نیمه اول نتوانست قضاوت خوبی داشته باشد و دو تیم نسبت به عملکرد او معترض […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرنگار درسیاهکل از انزلی ، پیش از آغاز مسابقه باشگاه ملوان با فولاد خوزستان ، از عباس رادبرد یکی از قدیمی‌ترین هواداران ملوان و پدر شهید مجید رادبرد تقدیر کرد.

*حسین زرگر در نیمه اول نتوانست قضاوت خوبی داشته باشد و دو تیم نسبت به عملکرد او معترض بودند.

*نیمه اول بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

*احمدزاده که در اواخر نیم فصل اول به جای فرهاد پورغلامی به ملوان آمده بود پس از کسب نتایج ضعیف در نیم فصل دوم از سمت خود کنار رفت و در نشست خبری این موضوع را عنوان کرد. وی در نشست خبری اعلام کرد در نیم فصل دوم نتوانستم کمکی به ملوان کنم.

*درودگر که ظاهراً برای پیگیری مداوای یکی از هواداران باشگاه به بیمارستان رفته بود خودش دچار حمله قلبی شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی بستری شده است.

*تیم فوتبال ملوان انزلی در دیدار با فولاد خوزستان تا دقیقه ۹۳، ۲ بر یک از حریف پیش بود که در ثانیه‌های آخر گل مساوی را دریافت کرد.

*در صحبتی که حسین هدایتی و صادق درودگر با یکدیگر داشتند، با استعفای احمدزاده مخالفت شد و قرار است به دنبال او بروند تا امروز (شنبه) در تمرین ملوان حضور پیدا کند.

به احتمال فراوان محمد احمدزاده به حضور خود روی نیمکت ملوان ادامه خواهد داد.

 

گزارش تصویری

با کلیک کردن بر روی تصاویر می توانید آنها را در اندازه های بزرگتر نگاه کنید.

malavan_folad_15 malavan_folad_16 malavan_folad_17 malavan_folad_14 malavan_folad malavan_folad13 malavan_folad_10 malavan_folad_11 malavan_folad_12 malavan_folad_2 malavan_folad_3 malavan_folad_18 malavan_folad_4 malavan_folad_5 malavan_folad_6 malavan_folad_7 malavan_folad_8 malavan_folad_9خبرنگار : سعید خرسندی

Share