برنامه جمعیت رهپویان برای انتخابات نهایی شد

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: برنامه جمعیت متبوعش در انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شده است و در زمان مقتضی برنامه و گزینه مورد حمایت خود را اعلام خواهند کرد. به گزارش دیارمیرزا:  پرویز سروری  درباره برنامه‌های این جمعیت در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: جمعیت رهپویان ماه‌هاست که بر روی برنامه‌های دولت آینده کار می‌کند […]

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: برنامه جمعیت متبوعش در انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شده است و در زمان مقتضی برنامه و گزینه مورد حمایت خود را اعلام خواهند کرد.

به گزارش دیارمیرزا:  پرویز سروری  درباره برنامه‌های این جمعیت در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: جمعیت رهپویان ماه‌هاست که بر روی برنامه‌های دولت آینده کار می‌کند و هر کس مصداق جمعیت رهپویان شد، آن برنامه‌ها به آن کاندیدا ارائه خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با اعلام اینکه برنامه‌های جمعیت متبوعش در انتخابات سال آینده به نتیجه رسیده است، افزود: فقط این احتمال وجود دارد که بعضی از نکات برنامه در نشست‌هایی که برگزار می‌کنیم تعدیل شود، اما برنامه رهپویان در انتخابات ریاست‌جمهوری تقریبا تمام شده است.

سروری با بیان اینکه در حال حاضر مصداق انتخابات در جمعیت رهپویان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: اما در خصوص گزینه نهایی خود به جمع بندی نرسیده‌ایم.

وی در خصوص اینکه مهمترین برنامه جمعیت در انتخابات چیست و چه زمانی این برنامه اعلام خواهد شد، گفت: فعلا نمی‌توان زمان مشخصی را برای ارائه برنامه جمعیت اعلام کرد، چرا که با طرح این برنامه فضای جامعه انتخاباتی می شود و رهبر انقلاب بارها تاکید کرده اند که انتخابات زودهنگام کلید نخورد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان اضافه کرد: ما مقدمات کار را انجام خواهیم داد و در زمان مقتضی برنامه ها و کاندیدای مورد حمایت خود را اعلام خواهیم کرد.

سروری در ادامه با اعلام اینکه بنا داریم به زودی نشست شورای مرکزی جمعیت رهپویان را در قم برگزار کنیم، گفت: دیدار اعضای جمعیت رهپویان با علمای قم انتخاباتی نیست، براساس مصوبه شورای مرکزی ما هر دو ماه یکبار با علمای قم دیدار خواهیم کرد و می‌خواهیم در این دیدارها از رهنمودها و توصیه های علمای قم در فضای سیاسی کشور استفاده کنیم.

Share