خبر ديار ميرزا به تحقق پيوست:

با حضور استاندار فرماندار جدید شهرستان رودبار معرفی شد

مهندس هاشم نیا با تاکید بر توجه ویژه مسئولین در جهت جبران عقب ماندگی های شهرستان رودبار تصریح کرد : بخش عمده ای از سرمایه گذاری راه آهن استان در منطقه رودبار صورت پذیرفته است و این پروژه از جمله پروژه های مهمی بشمار می رود که توجه ویژه رئیس جمهور رابه خود جلب کرده است

به گزارش دیار میرزا جلسه شورای اداری شهرستان رودبار بمنظور تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان به ریاست مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان برگزار شد .

دراین جلسه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار جدید و سابق و امام جمعه شهرستان رودبار و جمعی از مدیران در محل فرمانداری شهرستان رودبار برگزار گردید .

مهندس هاشم نیا با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته اظهار داشت : مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی باردیگر با حضور حماسی و چشمگیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن روز گذشته برگ زرین دیگری را در دفتر پرافتخار این مرز و بوم ثبت و ضبط نمودند و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شدند .

شورای اداری رودبار

 

وی در ادامه سخنان خود حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز گذشته پس از گذشت ۳۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را اتفاق بزرگ و ارزشمندی عنوان نمود و آن را نشان از هدایت الهی دانست و تصریح کرد : در دوران پیش از انقلاب وضعیت کشور  به گونه ای بود که سازمان جاسوسی آمریکا با  هزینه ۵۰میلیون دلاری توانست دولت مصدق را براندازد اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری پیامبر گونه امام راحل ( ره) و همچنین رهبری داهیانه مقام معظم رهبری  و با مجاهدت و فداکاری و از خود گذشتگی شهدا ، جانبازان و ایثارگران اکنون شاهد آن هستیم که مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی با تمام توان خود و هوشمندانه در جهت حفظ ارزش های انقلاب در صحنه هستند  .

وی موقعیت شناسی ،دوست و دشمن شناسی ، قدردانی ونعمت شناسی را از ویژگی های بارز مردم خوب ایران اسلامی عنوان نمود و افزود : همانگونه که معمار کبیر انقلاب فرمودند حفظ اصل نظام اوجب واجبات است که این فرموده نشان از اهمیت و بزرگی این مهم است .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در هیچ مقطعی چنین هجمه و سم پاشی از سوی دشمنان برعلیه نظام مقدس جمهوری  اسلامی وجود نداشت افزود : با توجه به هجمه های گسترده دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی الحمدا… مردم  ولایتمدار وبا بصیرت ایران اسلامی با تمام توان خود در جهت حفظ ارزش ها در صحنه هستند .

استاندار گیلان با بیان اینکه باید قدردان مردم هوشمند ، با بصیرت کشورمان باشیم تصریح کرد : مردم باتوجه به مشکلات اقتصادی ، سختی و تحریم با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب یأس و ناامیدی دشمنان شدند و وظیفه ما مسئولین آن است که با تمام توان خود در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم .

مهندس کیهان هاشم نیا نظارت بر بازار برای از بین بردن جو روانی را از جمله وظایف مهم مسئولین برشمرد و افزود : بخشی از گرانی در بازار ناشی از جو روانی است که در بازار وجود دارد که تمامی مسئولین باید با تمام توان خود در جهت از بین بردن این جو روانی تلاش نمایند .

نماینده عالی دولت در گیلان خدمت خالصانه مسئولین به مردم را جواب حضور پرشور مردم در راهپیمایی عنوان نمود و افزود : باید با تمام توان خود در جهت خدمت به مردم تلاش نمائیم .

استاندار گیلان با تاکید برتوجه ویژه مسئولین جهت جبران عقب ماندگی ها در شهرستان رودبار افزود : توسعه پایدار و متوازن در راستای محرومیت زدایی و جبران عقب ماندگی از جمله اولویت های مهمی به شمار می رود که تمامی مسئولین امر باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند

وی شهرک صنعتی لوشان را از جمله شهرک های صنعتی مهم استان دانست و افزود : شهرستان رودبار دومین رتبه تأثیرگذاری در تولید ناخالص استان را به خود اختصاص داده است .

مهندس هاشم نیا با تاکید بر توجه ویژه مسئولین در جهت جبران عقب ماندگی های شهرستان رودبار تصریح کرد : بخش عمده ای از سرمایه گذاری راه آهن استان در منطقه رودبار صورت پذیرفته است و این پروژه از جمله پروژه های مهمی بشمار می رود که توجه ویژه رئیس جمهور رابه خود جلب کرده است .

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت احداث سد دیورش اظهار داشت : احداث این سد برای شهرستان بسیار مهم است.
نماینده شهرستان رودبار نیز مردمان این شهرستان را مردمانی ولایتمدار ، متدین و با بصیرت دانست و افزود : در راهپیمایی ۲۲ بهمن روز گذشته  شاهد حضور پررنگ مردم خوب این شهرستان بودیم که باردیگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات نمودند .

حکیمی تصریح کرد : به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شایان توجهی در این شهرستان صورت پذیرفت و اقدامات ارزشمند مسئولین در طول ادوار گذشته رودبار را به سمت توسعه و تعالی پیش برده است .

وی ادامه داد : البته  با توجه به اقدامالت خوب صورت گرفته در دوران انقلاب هنوز رودبار ازمحرومیت هایی برخوردار است که نیازمند توجه ویژه مسئولین در جهت جبران عقب ماندگی ها ا ست  .

 

ایرج مؤذن فرماندار سابق شهرستان رودبارنیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شهرستان در دوران تصدی وی به عنوان فرماندار رودبار اظهار داشت : از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۱ ، ۷۶۲ پروژه در بخش های مختلف در این شهرستان اجراء گردید بگونه ای که در هرماه شاهد افتتاح و بهره برداری ۲۵ پروژه در این شهرستان بودیم .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام داودی امام جمعه شهرستان رودبار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مؤذن فرماندار سابق این شهرستان و با آرزوی موفقیت برای فرماندار جدید در انجام وظایف خود اظهار داشت : باتوجه به کارهای خوب صورت گرفته در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان اما هنوز شاهد محرومیت های بسیاری در این شهرستان هستیم که انشاء ا… باتوجه ویژه مسئولین شاهد حل مشکلات این شهرستان باشیم .

حجت الاسلام بابایی امام جمعه شهرلوشان گفت : مردم شهرستان رودبار مردمی علاقمند به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در جهت حفظ آن از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نیستند .

 

در ادامه این مراسم مهندس هاشم نیا ضمن قدردانی از زحمات علی موذن فرماندار سابق این شهرستان  غلام حسین رجبی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان رودبار معرفی کرد .

در ادامه این جلسه غلامحسین رجبی فرماندار جدید شهرستان رودبار اظهار داشت : امیدوارم با توکل برخدا و عنایت امام زمان (عج) و با کمک و پشتیبانی تمامی مسئولین بتوانیم در راستای خدمت صادقانه به مردم گام برداریم و این امر میسر نمی گردد جزء با همدلی و همراهی تمامی مسئولین و مردم

گفتنی است : غلامحسین رجبی پیش از این معاون مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت و مسئول دبیرخانه شورای تأمین استان بوده است . لازم به ذکر است : ایرج مؤذن نیز به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استان منصوب گردید.

استاندار گیلان همچنین در سفر خود به شهرستان رودبار مجتمع خدمات رفاهی طلوع مهتاب گیلان را افتتاح کرد . این مجتمع در زمینی به مساحت حدود ۱۳ هزار متر مربع در کیلومتر ۴ ازاد راه رشت به قزوین با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ساخته شده و شامل جایگاه سوخت ، فروشگاه عرضه محصولات منطقه ، خدمات خودرویی می باشد .

 


 


Share