ایرج ندیمی:تولید ۸۰ درصد قطعات خودرو در ایران

به گزارش دیار میرزا : ۸۰ درصد قطعات خودروهای داخلی در ایران تولید می‌شود وی صنعت معدن ایران را نسبت به گذشته بسیار توسعه ‌یافته عنوان کرد و افزود: پیش از انقلاب اسلامی موضوعات معدنی بسیار محدود بود اما امروز شاهد تنوع بسیار زیادی در صنعت معدنی کشور هستیم. ندیمی با بیان اینکه ارتباط صنعت و […]

به گزارش دیار میرزا : ۸۰ درصد قطعات خودروهای داخلی در ایران تولید می‌شود

وی صنعت معدن ایران را نسبت به گذشته بسیار توسعه ‌یافته عنوان کرد و افزود: پیش از انقلاب اسلامی موضوعات معدنی بسیار محدود بود اما امروز شاهد تنوع بسیار زیادی در صنعت معدنی کشور هستیم.

ندیمی با بیان اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه بسیار بهتر از گذشته شده است، یادآور شد: پس از انقلاب اسلامی در بسیاری از صنایع به خودکفایی رسیده‌ایم و وابستگی کشور به خارج بسیار کمتر شده است.

وی صنعت خودروسازی ایران در پیش از انقلاب را مونتاژی خواند و اضافه کرد: اکنون حدود ۸۰ درصد قطعات خودروهای تولیدی در ایران تولید می‌شود.

26202_orig

افتتاح شهرک معدنی در دیلمان سیاهکل

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از افتتاح شهرک معدنی در دیلمان خبر داد و متذکر شد: سرانه سرمایه‌گذاری در شهرستان سیاهکل با سال‌های پیش از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

وی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت همراه با عدالت را تعریف کرده است، اذعان کرد: پیشرفت و عدالت در ایران به واسطه اسلام و انقلاب اسلامی به دست آمده است.

ندیمی با اشاره به اینکه از ابتدای جمهوری اسلامی مسئولیت‌ها به مردم واگذار شده است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با بسیاری از انقلاب‌های اخیر منطقه خاورمیانه قابل مقایسه نیست.

Share