اکبرزاده:مجوز مرز مجاز دریایی اسکله آستارا اسفند امسال ابلاغ می‌شود

به گزارش دیار میرزا: محمد اکبرزاده امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت صدور مجوز مرز مجاز دریایی اسکله آستارا، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های ویژه استاندار گیلان فرماندار و نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی مجوز مرز مجاز دریایی اسکله آستارا توسط هیئت دولت […]

به گزارش دیار میرزا: محمد اکبرزاده امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت صدور مجوز مرز مجاز دریایی اسکله آستارا، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های ویژه استاندار گیلان فرماندار و نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی مجوز مرز مجاز دریایی اسکله آستارا توسط هیئت دولت در اسفند ماه سال جاری ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه مجوز مرز مجاز دریایی اسکله آستارا در کمیسیون تخصصی دولت به تصویب رسیده است، افزود: با صدور مجوز مرز دریایی اسکله آستارا و ابلاغ آن از طرف هیئت دولت در اسفند ماه امسال اسکله آستارا به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

خبرگزاری فارس: مجوز مرز مجاز دریایی اسکله آستارا اسفند امسال ابلاغ می‌شود

معاون استاندار گیلان اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است اسکله آستارا توسط شخص رئیس جمهوری افتتاح شود و در غیر این صورت توسط معاون اول رئیس جمهوری رسما مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی آستارا، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی آستارا توسط سازمان بنادر و دریانوردی در حال انجام تشریفات قانونی برای ایجاد این منطقه است که در سفر اخیر رئیس کارگروه تخصصی امور زیربنایی دولت نیز مورد تصویب قرار گرفته است.

به گفته اکبرزاده، طبق آخرین نقطه مرزی مناطق ویژه اقتصادی پس از عکس برداری هوایی و نقشه‌برداری و تعیین حدود اراضی این منطقه عملیات ایجاد منطقه ویژه اقتصادی آستارا آغاز می‌شود.

Share