جعفرزاده: انرژی روسای قوا در شرایط فعلی باید معطوف به حل مشکلات مردم شود

به گزارش دیار میرزا غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در خصوص تبعات بداخلاقی سیاسی مسئولان گفت: کسی که در مسند کشور یک مسئولیت بلند پایه دارد در حکم پدر خانواده است. وی گفت: هر رفتاری که پدر خانواده داشته باشد دیگر اعضای خانواده هم از آن الگوبرداری می کنند و رئیسی جمهور در سطحی […]

به گزارش دیار میرزا غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در خصوص تبعات بداخلاقی سیاسی مسئولان گفت: کسی که در مسند کشور یک مسئولیت بلند پایه دارد در حکم پدر خانواده است.

وی گفت: هر رفتاری که پدر خانواده داشته باشد دیگر اعضای خانواده هم از آن الگوبرداری می کنند و رئیسی جمهور در سطحی قرار دارد که اعضای جامعه مطمئناً از او الگو می گیرند. اگر او یا دیگر روسای قوا دچار بداخلاقی و بی تقوایی شوند شک نکنید  که مردم هم از این رویه پیروی می کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  با ابراز تاسف از این که این رویه در کشور جاری است و بار فرهنگی بسیار سنگینی دارد، گفت: سالیان سال باید  زحمت بکشیم تا این نوع رفتارها را از فرهنگ جامعه خارج کنیم.  این موضع دقیقاً مانند همان اعداد و ارقام و آمارسازی است که در رگ و پی دستگاه ها تزریق شده  و همه فکر می کنند باید آمار خوشبینانه به جامه بدهند.

نماینده رشت خاطرنشان کرد: سالیان سال باید طول بکشد تا دستگاه ها را متوجه کنیم که مسئولان بالادست تصمیم سازی و تصمیم گیری شان براساس همان آمار و ارقامی است که آنها ارایه می دهند. اگر شما آمار امیدوارکننده بسازید، مدیران رده بالا تصمیمات شان غلط خواهد بود.

وی با اشاره به جلسه روز استیضاح وزیر کار و اتفاقاتی که رخ داد گفت: معتقدم انرژی روسای قوا در شرایط فعلی باید معطوف به حل مشکلات مردم شود. شان یک رئیس جمهوری خیلی بالاتر از ساختن یک فیلم  است انتظار مردم هم همین است که مسئولان به فکر مشکلات آنها باشند.

جعفرزاده اطاعت از قانون را تنها راه مبارزه با فساد دانست و گفت: اگر در حوزه انتخابیه من زمانی که از تخلف دستگاه ها به من شکایت می شود مصاحبه کنم آیا کمکی به حل آن تخلف کرده ام ؟ پس دستگاه قضایی برای چه تشکیل شده است. مستندات باید به دستگاه قضایی داده شود و هر رایی که دستگاه قضایی داد از آن تبعیت کنیم.

Share