افتتاح پروژه های عمرانی آستانه اشرفیه با حضور استاندار و دکتر قربانی

به گزارش دیار میرزا همزمان با یازدهمین روز از دهه مبارک فجر ۲ پروژه عمرانی با حضور مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان در شهرستان آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.   این طرح ها که شامل افتتاح کارخانه تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار کیانا از محل اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی ، […]

به گزارش دیار میرزا همزمان با یازدهمین روز از دهه مبارک فجر ۲ پروژه عمرانی با حضور مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان در شهرستان آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

 

این طرح ها که شامل افتتاح کارخانه تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار کیانا از محل اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی ، افتتاح گاز رسانی به ۴ روستا با ۸۰۰ خانوار بهره مند جمعا” ۲ میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار  هزینه شده است .

 

استاندار گیلان در آئین افتتاح و بهره برداری از این طرح ها درمسجد جامع روستای درگاه گفت : دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با شرایط خاصی که کشور در تمامی این دوره ها  داشته قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست  ، کارهای بزرگی شده و کارهایی باقیمانده نیز بشدت دنبال می شود تا مسایل بنحو احسن رفع شود .

استاندار گیلان با اشاره باینکه آنچه را که تاکنون بمدد فجر انقلاب بدست آورده ایم باید بزرگ داشته شود ، اظهار داشت : هر گونه بلا و سختی که با آن روبرو هستیم بستگی بر تحمل ما آدمها دارد و لذا باید داشته های خود را ارج گذارده و غصه نداشته های خود را نخوریم .

وی در همین رابطه ابراز داشت : ما و دیگر مسئولین در کنار توسعه و آبادانی کشور و استان هدف از این همه کار و تلاش را در واقع رسیدن به خداجویی و کمال انسانی می دانیم و کاری را که نظام جمهوری اسلامی ایران کرده غیر قابل مقایسه با تاریخ کشور ما است و قدر آن باید دانسته شود .

وی با تاکید اینکه باید بهای استقلال و مستقل بودن خود را بپردازیم  گفت : دستاوردهای نظام به ما عزت داده زیرا ما همه این کارها را با اراده و استقلال به سرانجام رساندیم بدون آنکه بیگانه و اجنبی به ما دستور داده باشد و لذا باید  بهای استقلال و مستقل بودن خود را بپردازیم   .

استاندار گیلان با اشاره به دیدگاه دنیای غرب به اسلام و مسلمانان جهان پرداخت و  ابراز داشت : آنان صراحتا اعلام کردند که به دنبال خشکاندن ریشه ملت ایران هستند ، برای آنان اهمیت ندارد که چه بلایی بر سر مسلمانان و مردم ایرا ن می آید و هم اکنون نیز به صحنه آمده اند تا با فشارهای اقتصادی  و تحریم مردم را از صحنه دفاع از انقلاب خارج کنند  .

کیهان هاشم نیا  راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا را دفاع جانانه ملت از اسلام و ایران اسلامی دانست و  گفت : راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا یک جهاد کامل است و حضور مردم در  راهپیمایی دفاع از دین اسلام و ارزش ها می باشد و مردم نشان می دهند که این گونه حربه های دشمنان دیگر بر ملت ایران کارساز نیست و مردم با حضور پرشور و میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی به آنان خواهند داد .

 

در ادامه این جلسه قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت : با تدبیر ، هوشیاری و تیز بینی مقام معظم رهبری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با مشارکت عظیم و بی نظیر مردم همراه خواهد بود و مردم بار دیگر نشان می دهند که هر گونه جو سیاسی همچون تحریم ها و فشار های سیاسی موجود در جهان علیه انقلاب اسلامی نمی تواند دلبستگی  مردم را به نظام کمرنگ کند .

وی افزود : شهرستان آستانه اشرفیه با اهداء ۴۲۰ شهید ۱۱۱۰ جانباز و آزاده  باتوجه به وسعت و بافت جمعیتی مشارکت بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی داشته است و لذا می طلبد که کارهای توسعه ای و عمرانی در این شهرستان شتاب بیشتری بگیرد .

در ادامه این نشست باباخانی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت : در دهه ی فجر امسال ۳۹ پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان در آستانه اشرفیه به بهره برداری رسیده است و از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اعتباردر این شهرستان هزینه شده است .

گفتنی است : مهندس هاشم نیا به همراه جمعی از مدیران در بدو ورود به شهرستان آستانه اشرفیه با حضور در مزار شهدای این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت . لازم بذکر است : مهندس کیهان هاشم نیا استاندار گیلان در سفر به شهرستان آستانه اشرفیه با حضرت آیت ا… امینیان نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه اشرفیه دیدار و گفتگو کردند .

 


 


Share