اظهارات نمایندگان گیلان در جلسه شورای اداری استان

دیارمیرزا   ˈناصر عاشوریˈ روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی استان گیلان با اشاره به موضوع مهم ˈاقتصاد مقاومتیˈ بر لزوم تشکیل کمیته ۱۵ دستگاه اجرایی استان تاکید و اظهار کرد: این کمیته، علاوه بر عملکرد و نظارت بر دستگاه ها، راهکارهای لازم در چارچوب بودجه سال ۹۲ را ارائه دهد. وی افزود: در […]

دیارمیرزا   ˈناصر عاشوریˈ روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی استان گیلان با اشاره به موضوع مهم ˈاقتصاد مقاومتیˈ بر لزوم تشکیل کمیته ۱۵ دستگاه اجرایی استان تاکید و اظهار کرد: این کمیته، علاوه بر عملکرد و نظارت بر دستگاه ها، راهکارهای لازم در چارچوب بودجه سال ۹۲ را ارائه دهد.
وی افزود: در زمینه استفاده از اوراق مشارکت، استان گیلان در سال ۹۰ ضعیف عمل کرد و در بخش استفاده از تسهیلات بانکی نیز در مقایسه با سایر استان ها، گیلان از این منابع به خوبی بهره نگرفته است.

49147776072597491005

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: اوراق مشارکت می تواند تحولی در استان ایجاد کند که در سال ۹۰ از آن استفاده نشد.
ˈجبار کوچکی نژادˈ همچنین بر لزوم استفاده صحیح دستگاه های اجرایی از تسهیلات بانکی تاکید کرد.

ˈعطا الله حکیمیˈ نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به آلودگی چند شهر این شهرستان، بر ضرورت احداث سد دیورش تاکید کرد.

جلسه شورای برنامه ریزی استان گیلان روز شنبه با حضور استاندار گیلان، معاون برنامه ریزی استاندار، برخی نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد

Share